Jeg må si at jeg håpet på noe mer.
nytt underforum?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Så poenget skal bare være å "rydde" i forumet.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Lat meg vere sikker på at eg skjønnar dykk rett: de vil at eg skal starte ein ANMELDELSER-tråd, og lage ein mal-post?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Ja, det er vel det Lothair foreslår.
Og misforstå meg rett Lothair, liker at bøkene blir diskutert i hver sin egne tråd, og at man har en samletråd med oversikt over alt som er anmeldt / diskutert. Men man behøver vel ikke skrive en altfor lang anmeldelse?
Gir deg administrator rettigheter Loki, så kan du prøve deg fram.
Poengterer forøvrig at vi admins sjelden sletter innlegg, så lenge det ikke er åpenbar søppel. Forsøker heller å rydde opp ved å flytte innlegg. Men du får ganske frie tøyler, så dette er opp til deg.
Og misforstå meg rett Lothair, liker at bøkene blir diskutert i hver sin egne tråd, og at man har en samletråd med oversikt over alt som er anmeldt / diskutert. Men man behøver vel ikke skrive en altfor lang anmeldelse?
Poengterer forøvrig at vi admins sjelden sletter innlegg, så lenge det ikke er åpenbar søppel. Forsøker heller å rydde opp ved å flytte innlegg. Men du får ganske frie tøyler, så dette er opp til deg.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Ja, det er det jeg vil ha. Og om anmeldelsen skal være lang eller ikke får vel være opp til hver enkelt, men for å forhindre søppelanmeldelser som har store mangler så synes jeg Loki burde sette et minstekrav til hva som må være med.Stefan wrote:Ja, det er vel det Lothair foreslår.
Og gratulerer med mod-jobben, Loki!
Edit: så at dette allerede var gjort.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Gratulerer? Med at eg har fått ein posisjon som er udelt negaitv, i og med at den ikkje gir meg nokon form for goder men pålegg meg ekstra jobb?
Moroklumpen.
Uansett, håpar den malen fungerer. Litt av poenget med den skulle vere at folk kan skrive så kort og generelt eller så langt og detaljert dei vil i same modellen, men samtidig "tvinge" alle til å ha med ein tre-fire grunnleggande punkt.
Moroklumpen.
Uansett, håpar den malen fungerer. Litt av poenget med den skulle vere at folk kan skrive så kort og generelt eller så langt og detaljert dei vil i same modellen, men samtidig "tvinge" alle til å ha med ein tre-fire grunnleggande punkt.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Ingen goder? MAKT! (unnskyld: Den innvendige verdensherskeren slapp frem et øyeblikkLoki wrote:Gratulerer? Med at eg har fått ein posisjon som er udelt negaitv, i og med at den ikkje gir meg nokon form for goder men pålegg meg ekstra jobb?![]()
Moroklumpen.
Malen så bra ut den. Jeg kommer sikkert til å legge til en karakter i min vurdering, men jeg regner med at det er helt ok.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Ein kan gjerne starte ein tråd om ein har lyst til å diskutere ei bok, men såvidt eg skjønnte denne tråden ville folk ha ein lett-tilgjengeleg anmeldelsestråd med ein førehandsgitt struktur. Det har de no. Og det er vel greit, det? Om nokon ser noko i ein anmeldelse som dei gjerne vil kommentere, så kan dei starte tråd om boka. Eller om nokon har lyst til å diskutere ei bok men av ein eller annan grunn ikkje skriv anmeldelse av den, så kan dei starte ein tråd om boka. Osb. Men no blir anmeldelsane samla på same stad, ettersom det var slik eg skjønte denne tråden. I alle fall fram til folk byrjar klage på systemet. 
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Har det ikkje alt skjedd, då?