Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Mandag: 24 (trening, så må som oftest laste ned, men ser det rundt mandag)
Tirsdag: Frustrerte Fruer (ja, faktisk
) og Joey (sesongavslutning sist
)
Onsdag: Lost (lastet ned)
Torsdag: Sett litt på Medium, men vil heller se 4400. Dessverre har vi enda ikke fått Viasat pakka hos pappa; så har ikke TV3 enda
Fredag: Senkveld og Idol (slutt nå) eller film med venner
Lørdag og Søndag: Ikke mye å se på
Ellers ser jeg på det meste av sport, særlig fotball og enda mer særlig Liverpool
Langrenn, skiskyting, sykkel, hopp osv. Det går ned alt sammen, unntatt damefotball selvsagt.
Tirsdag: Frustrerte Fruer (ja, faktisk
Onsdag: Lost (lastet ned)
Torsdag: Sett litt på Medium, men vil heller se 4400. Dessverre har vi enda ikke fått Viasat pakka hos pappa; så har ikke TV3 enda
Fredag: Senkveld og Idol (slutt nå) eller film med venner
Lørdag og Søndag: Ikke mye å se på
Ellers ser jeg på det meste av sport, særlig fotball og enda mer særlig Liverpool
Langrenn, skiskyting, sykkel, hopp osv. Det går ned alt sammen, unntatt damefotball selvsagt.
TV
Jo, hva ser nå denna fjotten på da. Skal vi se.... vent litt tenker...... mhhhhh JA 24 på mandager... og ehhhhh.... nei. Ikke noe mer enne det gitt. Slutta å se Lost når jeg skjønte at en haug av mennesker overlevde når flye så ut som potetmosen min. Vel, det vil si en episode....
-
Taraisilwèn
- Hengiven

Ser jo på TV av og til ja, men det var mye mer før da.
Sitter fast foran tv-skjermen på onsdags-kvelden pga Lost selvfølgelig, men er ikke vant med å følge med på noe lenger så jeg må ofte bli minnet på det...
Tirsdager ser jeg som regel også på Tv, har alltid vert den store tv-dagen(kvelden), savner friends selvfølgelig, og må svitsje mellom CSI og Frustrerte Fruer (valget blir ofte FF siden resten av famlien følger med).
Nå prøver jeg få Deadwood inn i rutinen på fredager...
Andre serier jeg liker er That's 70 show, og Roswell...jepp! (*ser stygt på alle som føler for å komme me negative kommentarer*)
Sitter fast foran tv-skjermen på onsdags-kvelden pga Lost selvfølgelig, men er ikke vant med å følge med på noe lenger så jeg må ofte bli minnet på det...
Tirsdager ser jeg som regel også på Tv, har alltid vert den store tv-dagen(kvelden), savner friends selvfølgelig, og må svitsje mellom CSI og Frustrerte Fruer (valget blir ofte FF siden resten av famlien følger med).
Nå prøver jeg få Deadwood inn i rutinen på fredager...
Andre serier jeg liker er That's 70 show, og Roswell...jepp! (*ser stygt på alle som føler for å komme me negative kommentarer*)
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
-
Taraisilwèn
- Hengiven

-
Taraisilwèn
- Hengiven