Jupp!Sauegjeteren wrote: Princess: Hva har du tenkt å bruke utseendet til? Modell?
Skrytetråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Holder med Kjetil her.Sauegjeteren wrote:Nå da tråden plukkes opp igjen ser jeg meg ikke for god til følgende kommentar:Kjetil wrote:Jeg gidder ikke, trenger ikke å styrke selvtilliten min på tragiske måter.
Nei, noen får selvtillit av å trykke andre ned i dritten.
Ajah: Hvordan kan du ha fått 5,7 i snitt med en sekser og tre firere? Du hadde da ikke ekstrafag da, hadde du? Og jeg trenger ikke lære å grille melk, men hvis noen vil lære fem måter (sikkert flere) å koke poteter feil på, send en PM eller melding om det her i tråden.
Princess: Hva har du tenkt å bruke utseendet til? Modell? Kapre en NBA-spiller og leve fett på ham?
Mr Sau om du leser det Ajah skrev ser du at han fikk ekstra poeng.
Princess, tviler hardt på at utseende holder der. Modell er et forferdelig yrke.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Tror du får noe ekstrapoeng for musikklinja, men du får mer om du går vanlig allmenn, med realfags- og fordypningspoeng.
Modeller har jo ikke fine kropper, kjedelige og pinglete. Ser ut som svake mennesker, ikke veldig attraktivt.Princess wrote:Hører det fra mange...Men da hører du alltid at du har fin figur o.l.
Last edited by Kjetil on Mon Aug 28, 2006 17:28, edited 1 time in total.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Du tar en opptaksprøve på den linjen som kan gi deg ekstra poeng. Du tar vel den før du søker? Er ikke helt sikker på opplegget.Sauegjeteren wrote:Musikklinje-ekstrapoeng? På ungdomskolen? Nå er det noe jeg ikke har fått med meg som jeg kanskje kunne fått bruk for.
Edit: ste-søstra mi gjorde det i fjor...
For once you have tasted flight you will
for there you have been,
for there you have been,
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Pfft. Er du modell får du bare press fra bossa om å bli tynnere, få mer muskler, mer former osv.Princess wrote:Hører det fra mange...Men da hører du alltid at du har fin figur o.l.Wolfbrother wrote: Princess, tviler hardt på at utseende holder der. Modell er et forferdelig yrke.
Og jeg må nok sjekke ut det der med opptaksprøve ja.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Jaja, men husk siste delen av meldingen min; +leiemorder!!!Sauegjeteren wrote:Pfft. Er du modell får du bare press fra bossa om å bli tynnere, få mer muskler, mer former osv.Princess wrote:Hører det fra mange...Men da hører du alltid at du har fin figur o.l.Wolfbrother wrote: Princess, tviler hardt på at utseende holder der. Modell er et forferdelig yrke.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Høh? Gisele Bündchen stygg? Jeg tror du bør ta deg en prat med stefan hoy om det der, Kjetil. Du har virkelig problemer!Kjetil wrote:Tror du får noe ekstrapoeng for musikklinja, men du får mer om du går vanlig allmenn, med realfags- og fordypningspoeng.
Modeller har jo ikke fine kropper, kjedelige og pinglete. Ser ut som svake mennesker, ikke veldig attraktivt.Princess wrote:Hører det fra mange...Men da hører du alltid at du har fin figur o.l.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg skal ta over verden! dah!Sauegjeteren wrote:Og hvem har du tenkt å drepe Princess? Sjefen din? Bare så du får en ny en som er litt forskjellig i metodene, men like ille? Tror uansett ikke du er tøff nok til å drepe.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Når man skriver at man synes modeller er uattraktive, så antok jeg at du syntes de var stygge. Hvem klarer å holde seg nøytrale til verdens vakreste vesener?Kjetil wrote:Vet ikke hvem Gisele Blücher er, men det finnes ingen regler uten unntak.
Hvordan du fikk dratt stygg ut av det jeg skrev, lurer jeg heller mer på, kanskje du trenger briller.
Bare tenk: alle jentene samlet i garderoben, fiklende med bh-er og g-strenger... Brrr!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov