Du verden så fristende å bruke den mot deg, enten som sigg eller noe annet.
Men nei, Pluto er ikke kastet ut av Melkeveien. Melkeveien er mange stjerner. Pluti har derimot blitt ned-gradert til dverg-planet, akkurat som at asterioide Ceres har blitt oppgradert til dvergplanet, en av månene til Pluto er blitt dverg-planet osv.
Men nei, Pluto er ikke kastet ut av Melkeveien. Melkeveien er mange stjerner. Pluti har derimot blitt ned-gradert til dverg-planet, akkurat som at asterioide Ceres har blitt oppgradert til dvergplanet, en av månene til Pluto er blitt dverg-planet osv.
Pluti!
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Pluti!
den heter fremdeles pluto vet du og jeg vil holde et "minnetale" om pluto som er så lik meg fordi den nå er bare en dverg vel har ikke så mye å si men vilsavne pluto som planet
Sauegjeteren wrote:Du verden så fristende å bruke den mot deg, enten som sigg eller noe annet.
Pluti!
den heter fremdeles pluto vet du og jeg vil holde et "minnetale" om pluto som er så lik meg fordi den nå er bare en dverg vel har ikke så mye å si men vilsavne pluto som planet
Det var Sauegjeteren som sa Pluti, ikke jeg
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Når vi er inne på dette med planeter og tilsvarende...hvem eier månen? Selger ikke enkelte eindomsmeglere i Usa tomter på månen? Tror pokker meg Tom Cruise eier en bit av månen...hva skjer? Jeg vil også ha en bit av månen...
Mwohahaha! You don't know my world. Hvorfor skulle jeg bry meg om det om det så hadde vært et problem. Dessuten er nesten alle i klassen min like ille som meg
Vi har en del yngre medlemmer - og det er kjempehyggelig - men dere bør benytte denne muligheten til å utvikle dere. Prøv å holde en saklig tone, og ikke gå til "personangrep".
Arandal wrote:Når vi er inne på dette med planeter og tilsvarende...hvem eier månen? Selger ikke enkelte eindomsmeglere i Usa tomter på månen? Tror pokker meg Tom Cruise eier en bit av månen...hva skjer? Jeg vil også ha en bit av månen...
Jeg har også hørt noe om dette, men jeg vet vel egentlig ingenting.
Ikke bare kan man få en bit av månen, man kan også få en stjerne oppkalt etter seg! Det er noe jeg vil.
Vil man ha en bit av månen: Kjøp deg Jarlsberg Mye billigere, og det er det samme.