hansito wrote:Når jeg hører ordet sigar tenker jeg lange kubanske sigarer som røykes av rike amerikanske forettningsmenn.
Med dollarglis og knapper som truer med å sprette ut av jakka. Jeg så forøvrig bilde av ei dame på over 80 år som røyket sigar en gang. Den [sigaren] så litt malplassert ut. Men dama virket tøff.
Min bestemor på 74 røyker sigar på julaften og sånt. Hun ser temmelig middelhavsk ut, og kunne passet godt inn som kvinnelig italiensk mafiaboss. Av en eller annen grunn ser det ikke malplassert ut i det hele tatt (ikke minst siden hun er temmelig genial generelt sett, oppførsel-/språkmessig)...
EDIT: Det er uansett kulere å røyke sigar enn sigaretter, uavhengig av om man er kvinnelig eller herrelig.
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Snakker vi pipe, sigar eller sigaretter nå?
Tror det er flere som synes det er kult å røyke sigar enn det er som synes det er ukult.
Folk flest har ikke noe imot det, men samtidig blir det glorifisert på film og av rike mennesker.
Jeg er enig med dere begge, røyking er forferdelig...
Og for de av dere som påstår at de med foreldre som røyker er mer utsatt til å begynne, så er jeg en av de som går mot strømmen.
Både foreldrene mine og steforeldrene mine røyker, mens jeg er røykfri og jober for å holde søsknene mine det samme
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
Jeg snakker generelt, men de som synes det er "tøft" å røyke mener jeg er folk med et ønske om å begynne, men som av en eller annen grunn ikke vil eller kan.
Den eneste grunnen til å begynne å røyke er at det er tøft. Eller fordi man er liten å svak. Jeg syns det er tøft å røyke, men hvis jeg begynner å røyke kommer jeg helt sikkert til å finne ut det motsatte.. Altså begynner jeg ikke å røyke i frykt for at det skal ødelegge mitt bilde av røyking.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."