El glem det, jeg må på skolen i morra, stefan el simen tar vel over.
Ranger
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Nå funker det greit, så hvis det er noen flere damer her så må dere trykke på usergroups og så velge kvinner og trykk view information --> join group. Foreløpig så må det godkjennes av moderatoren til brukergruppa, det er for damene Stine, og mennene terje, skal endre til meg nå 
Dersom ein hadde brukt Aes Sedai som rang for begge kjønn og Age of Legends-titler, ja, men Asha'man er noko heilt anna enn mannlege Aes Sedai, og burde ikkje kunne stige til Tarmyrlin... det gir ikkje meining.
(Ein burde jo ha mørkefrend eller whitecloak-titler òg... Thief, Darkfriend, Black Ajah, Dreadlord, Forsaken, Shadar Haran, Nae'blis, The Dark One... )
(Ein burde jo ha mørkefrend eller whitecloak-titler òg... Thief, Darkfriend, Black Ajah, Dreadlord, Forsaken, Shadar Haran, Nae'blis, The Dark One... )
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Hm... så du er i mot å bruke M'hael og Amyrlin ved sidan av kvarandre?Treveler wrote:Sant nok, men jeg bryr meg ikke så mye om en rangering gir mening eller ikke. Poenget var vel å ha en øverste rang som er kjønnsløs.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Joa det skal gå helt greit det, selv om M`hael ikke på noen måte er sidestilt med Amyrlin! Øverste leder Ashamanene er Rand (ihvertfall i teorien)Loki wrote:Hm... så du er i mot å bruke M'hael og Amyrlin ved sidan av kvarandre?Treveler wrote:Sant nok, men jeg bryr meg ikke så mye om en rangering gir mening eller ikke. Poenget var vel å ha en øverste rang som er kjønnsløs.
Ja, men Admin er Chosen One... og uansett er M'hael sidestilt med Amyrlin i mine auge ettersom Rand er øverste leder for White Tower òg, ideelt sett. Det er berre dei som er litt treige når det gjeld å innsjå akkurat det.Treveler wrote:Joa det skal gå helt greit det, selv om M`hael ikke på noen måte er sidestilt med Amyrlin! Øverste leder Ashamanene er Rand (ihvertfall i teorien)Loki wrote:Hm... så du er i mot å bruke M'hael og Amyrlin ved sidan av kvarandre?Treveler wrote:Sant nok, men jeg bryr meg ikke så mye om en rangering gir mening eller ikke. Poenget var vel å ha en øverste rang som er kjønnsløs.
Hmm... denne tråden:
http://www.tidshjulet.net/forum/viewtopic.php?t=47
fekk meg til å legge merke til noko - Asha'man er eitt hakk høgare enn Aes Sedai, grunna "Peasant"-trinnet. Er antakeleg berre meg som er detaljfrik, men burde ikkje dei vere like høge?
http://www.tidshjulet.net/forum/viewtopic.php?t=47
fekk meg til å legge merke til noko - Asha'man er eitt hakk høgare enn Aes Sedai, grunna "Peasant"-trinnet. Er antakeleg berre meg som er detaljfrik, men burde ikkje dei vere like høge?
terje wrote:Tull på seg. Dette er Robert Jordans univers, og her er som kjent menn kvinner overlegne.
Berre synd at 80-90% av POV-karakterene er totalt ueinige med deg i det.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Vel, en ting er jo at vi ikke sniffer, men snorter... 
Last edited by Terje on Mon Jun 06, 2005 19:18, edited 1 time in total.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
*hårsår-modus* DISKRIMINERING!terje wrote:Vel, en ting er jo at de ikke sniffer, men snorter...