Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Det er faktist ved eggløsning, som Sauegjeteren sa
, men av litt andre grunner, hehe; hormonene kommer mer i sving. For noen er det også rett før menstruasjon. (såklart, dette er ikke en fast mal, men det gjelder for de fleste)
Håper dette var det svaret du håpet på Kjetil
Håper dette var det svaret du håpet på Kjetil
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
Oscar Wilde
-
Nynaeve Sedai
- Mørkefrende

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Njei, klespress har jeg ikke helt skjønt. Det har blitt ropt etter meg "kappahl", men det er også alt. Men at det finnes noen steder er jeg sikker på.Moiraine Sedai wrote:Nå syns jeg det ble litt stumt her. Nytt tema: klespress på skolen eller annet. Er det bare meg, eller er klespress oppskrytt? Jeg har aldri følt noe slikt press, ennå det er noe som blir ofte omtalt.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

At det finnes klespress noen steder er jeg sikker på.Moiraine Sedai wrote:Hva mener du med "noen steder jeg er sikker på"? Sikker på hva?
Kappahl er forøvrig en helt grei butikk. Jeg handler faktisk mest på Match, og det må jeg snart igjen. Sukk, den som hadde uslitbare og uutvoksbare klær.
Kappahl fins det jeg husker.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Kappahl eksisterer i beste velgående.
Selv om jeg ikke føler noe press om å gå med de og de klærene, ser jeg med litt lange øyne mot visse merker. Enten så er det underbevisstheten min som sier at det er mye kulere å gå med merker, eller så er det rett og slett fordi merkeklærene hadde vært kule selv om det ikke hadde vært merke på dem.
Selv om jeg ikke føler noe press om å gå med de og de klærene, ser jeg med litt lange øyne mot visse merker. Enten så er det underbevisstheten min som sier at det er mye kulere å gå med merker, eller så er det rett og slett fordi merkeklærene hadde vært kule selv om det ikke hadde vært merke på dem.
. . .
Er bare å slutte å vokse det. Det har jeg gjortSauegjeteren wrote:
Kappahl er forøvrig en helt grei butikk. Jeg handler faktisk mest på Match, og det må jeg snart igjen. Sukk, den som hadde uslitbare og uutvoksbare klær.
Jeaj. Ny oppdagelse. Dit må jeg dra snart. HeheLille Sauen wrote:Kappahl fins det jeg husker.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"