Tråden for kvinnelige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Faile wrote:mhm, samme syn har jeg på saken.

og jo lenger man er borte fra hverandre, desto mindre vil man huske, og tilslutt går man lei av å vente.

noen her som har erfaringer på dette feltet? selv har jeg ikke vært borte i noe slikt.
Jeg har erfart at det ikke funker, og kommer nok snart også til å slå opp med ham jeg er "sammen med" nå ettersm han har flytta tilbake til Tyskland...

Men det avhenger jo av reisemuligheter, og også alder. Hvis vi snakker om folk som ikke har førerkort og bil blir det med en gang vanskeligere å treffes.

For et par år siden var jeg sammen med en som bodde ved Sognsvann, og det gikk ikke så bra, først og fremst på grunn av at vi ikke fikk sett hverandre så ofte.

Så min mening er at det generelt sett er en dårlig idé med avstandsforhold.
Tidligere har det vært snakket om BMI og spiseforstyrrelser o.l., og denne Stine nevnte at 17,5 var grensen for å bli innlagt, og noe slikt. Jeg har visstnok 17,8 i BMI. Er det normalt å ha så høy forbrenning at man forsetter å være radmager uansett hvor mye man spiser? (jeg er 1,85 m høy)
Det er vel ikke helt normalt, men så lenge BMI'en ikke er sånn fordi du spiser for lite tror jeg ikke det burde være noe problem. Hvor gammel er du forresten? Når kroppen ikke er helt ferdig utvokst tror jeg forbrenningen kan være ganske merkelig. For eksempel er lillesøstera mi mye tynnere enn meg, selv om hun spiser nesten dobbelt så mye til tider...
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

jeg har hatt det en gang for lenge siden (virkelig lenge siden) og det fungerte ikke. men det kommer vel av at vi var unge og kunne ikke se hverandre så ofte
dårlig erfaring om det
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Ajah!
Hengiven
Hengiven

Post by Ajah! »

Tja, jo jeg spiser masse, så det er ikke noe psykisk på ferde, og som du sier kan det nok ha med alder å gjøre. Jeg er 16 år gammel, og tror nok at jeg har vokst veldig fort i høyden, og ikke i bredden. Men jeg har altså vært like høy i ett og et halvt år...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Sauegjeteren wrote:
Moiraine Sedai wrote:Kunne godt tenke meg å slutte å vokse, blir jeg høyere nå blir det vanskelig å finne kjæreste :lol:
og du er hvor høy?
174 centimeter.
. . .
Ajah!
Hengiven
Hengiven

Post by Ajah! »

Moiraine Sedai wrote:
Sauegjeteren wrote:
Moiraine Sedai wrote:Kunne godt tenke meg å slutte å vokse, blir jeg høyere nå blir det vanskelig å finne kjæreste :lol:
og du er hvor høy?
174 centimeter.
Det er ingen gutter som tenker over det med mindre du blir høyere enn dem. Iallefall ikke jeg, men så har jeg aldri møtt noen jenter som har vært høyere enn meg... Det har vel mest med proporsjoner og gjøre, og samsvarer f.eks. størrelsen på hodet ditt med lengden på føttene (nå tror sikkert folk at jeg er skikkelig gal, men det er vel egentlig slik underbevisstheten tenker, og jeg er vel egentlig en bevisst underbevissthet :roll: ), spiller egentlig ikke høyden noen rolle...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Lukten av den andres imunforsvar skal visst også ha noe med det å gjøre. folk liker de som har et helt annet imunforsvar enn dem
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Azumiel wrote:Nå vet jeg da at jeg ikke er kvinne, men det går vel ann for gutter å legge ut, ja ikke akkurat problemer, men spørsmål her også. Håper jeg da :D

Hvis man er forelsket i noen, hvordan burde man går fram, hvordan vet man at dette er den ene som passer for deg?

Jeg selv er ikke akkurat forelsket, men har kommet i kontakt med en meget hyggelig jente, hun digger faktisk metal istedenfor trance

Er det noen som har noen erfaringer de kan dele med meg?

Jeg sikter spesielt til jenter, de er trolig eksperter på dette området, men det kan jo hende at jeg tar feil...
Jeg og noen kompiser møtte henne i går da hun og noen venniner gikk tur, vi gulgte dem hjem og pratet sammen, og idag skal vi på kino, alle sammen

Vennene mine sier at jeg burde prøve meg på henne, men jeg syns likevel det er alt for tidlig...
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Ikke hør på venner, hør på oss! Vi er mye smartere. Ta det litt sakte, hvis ikke blir det bare useriøst tull.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

mhm. enig. gi det tid.

(og fjern dobbeltpostingen, bare rediger det forrige innlegget ditt)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Hvordan kan jeg vise at jeg er interissert uten å bli alt for frempå, asså det klassiske gjespetrikse og legge armen rundt henne og den slags fikser jeg ikke, og det er alt for tidlig.

Litt hjelp? Hversåsnill?
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Vær interessert i det hun sier, og spør litt om henne, for all del ikke bare fortell om deg selv. Smil endel til henne, uten å overdrive. Det er alltid koselig. Og kanskje snakke litt mer med henne enn med de andre, men du må ikke droppe de andre jentene heller. Det er mest sannsynlig dem hun vil snakke med om deg, og da gjelder det å ha gjort et godt inntrykk.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Bare prøv å snakke med henne når du får sjansen, man trenger ikke å bruke teite sjekketriks for å vise noe. Jeg antar at mange jenter vil være raske til å oppatte små hint uansett, så det er ikke nødvendig med noe ærlig opplagt. Hvis man i tillegg ikke helt beherser disse sjekketriksene har det vel som oftest motsatt av ønsket virkning.

Så bare prøv å overdrive trivialiteter litt... Prat litt mer med henne enn med alle andre, og gi henne litt mer oppmerksomhet. Hvis du skjønner tegninga.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Ayreon wrote:Lukten av den andres imunforsvar skal visst også ha noe med det å gjøre. folk liker de som har et helt annet imunforsvar enn dem
Oposites attract? Kan dette ha med noe gammelt tull om at må finne folk som ikke blir syke av det samme? og at man alltid er i stand til å ta vare på den andre?

Men dette tror jeg må være høyst ubevist.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Adelaid
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Adelaid »

Azumiel: Gi henne komplimenter, det er ALLTID hyggelig å få:wink: + vær deg selv da, det er det aller viktigste!
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Adelaid wrote:Azumiel: Gi henne komplimenter, det er ALLTID hyggelig å få:wink: + vær deg selv da, det er det aller viktigste!
Hva om det ikke ligger i hans natur å gi komplimenter? Skal han da gi komplimenter til henne og være ekkel/likegyldig til andre, eller bare være seg selv?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Locked