Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Nå overdriver du Sauegjeter......Jeg foreslo at han kunne gi henne komplimenter (hvis han vil så klart
) som kommer fra hjertet. Og hvem har sagt noe om å overse de andre totalt? Er du ikke enig at det er hyggelig å få et kompliment? Det om det ligger i hans natur å gi komplimeneter får han svare på selv 
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
Oscar Wilde
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Bedre lykke neste gang.Azumiel wrote:KInoen gikk helt fin den![]()
Vet at det ikke betyr noe, men fikk en klem da vi skiltes.
Jeg ga henne ingen spesielle komplimenterFikk liksom aldri muligheten til å si noe passende
Adelaid: Hvis det ikke ligger i hans natur å gi komplimenter må han enten være en annen enn seg selv, eller en ekling. Så enkelt.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Gi dama en blomst
eller 3
Lag middag...og ikke kjøttdeig og spaghetti...eller grandis...
kjøp en koselig liten bamse
noe søtt og "klissete" jente greie...
Eller er jeg gammeldags og teit? lol

Lag middag...og ikke kjøttdeig og spaghetti...eller grandis...
kjøp en koselig liten bamse
noe søtt og "klissete" jente greie...
Eller er jeg gammeldags og teit? lol
"Actually Lan is the Dragon Reborn, but he's part of a 'Victims Protection Unit' and had to go undercover...!"
Makan da, ikke vær så frampå som de sier. Eh, hvor gammel er du forresten?
Jenter liker gutter som er litt hard to get, bare vær interessant, spennende og mystisk. Komplimenter er heller ikke dumt, men ikke la de være åpenlyse. Bagateller er løsningen, si at du liker hårsveisen, eller at hun er flink til noe. Enkelt og greit.
Jenter liker gutter som er litt hard to get, bare vær interessant, spennende og mystisk. Komplimenter er heller ikke dumt, men ikke la de være åpenlyse. Bagateller er løsningen, si at du liker hårsveisen, eller at hun er flink til noe. Enkelt og greit.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Tror han er 14.
For all del, ikke finn på å tøff deg for henne, det blir bare teit. Og ikke vær for klengete heller, hadde en beundrer en gang som kom stormende ut på fotballbanene midt under et spill mens han hylte: "Ikke rør dama mi!" da jeg ble taklet. Var ikke veldig populært.
Men jeg tror at hvis du gir uttrykk for at du liker henne, kommer det til å ordne seg til slutt
For all del, ikke finn på å tøff deg for henne, det blir bare teit. Og ikke vær for klengete heller, hadde en beundrer en gang som kom stormende ut på fotballbanene midt under et spill mens han hylte: "Ikke rør dama mi!" da jeg ble taklet. Var ikke veldig populært.
Men jeg tror at hvis du gir uttrykk for at du liker henne, kommer det til å ordne seg til slutt
. . .
mitt tips, det er ingenting som bedre fanger jenters oppmerksomhet, enn en veltrent kropp. så derfor, spis sunt, og begyn(evt. fortsett med) å trene.
om du ikke gidder å vente til kroppen er på plass, gå rett på sak.
om du ikke gidder å vente til kroppen er på plass, gå rett på sak.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ah, 14, da er det jo straks vanskeligere, 14tiss gutter er noe dritt, 14tiss jenter er noe dritt, finn deg noen yngre du, det gjør jo alle andre. 
Faile, den funker desverre ikke på alle
Husker den ganga når jeg var sprek
Selv om det er sant, utrente kropper, både gutter og jenter synes jeg er motbydelige.
Faile, den funker desverre ikke på alle
Husker den ganga når jeg var sprek
her stod det da akkurat det samme som i min forrige post. noe krøll med internettet mitt. sukk.
Last edited by Faile on Mon Sep 11, 2006 18:50, edited 1 time in total.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Ikke på ungdomskolen. Desuten skal han vel ikke akkurat gifte seg med henne.Kjetil wrote:Sludder, de får de dumme bertene, ikke noe å spare på.Wolfbrother wrote:Pøh etter min erfaring er de som er mest frempå, og tøffer\gjør seg til, de som får dame. Dette er selfølgelig til min store irritasjon
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
like barn leker best.
selvtillit er en av de egenskapene som mange jenter setter høyt hos gutter(eller er jeg på viddene igjen?), derfor, det dummeste du kan gjøre, er å virke sjenert.
men uansett. tror ikke det hjelper noe uansett hva vi sier. du kjenner dama, og veit helt sikkert hvordan du best kan vekke hennes oppmerksomhet.
selvtillit er en av de egenskapene som mange jenter setter høyt hos gutter(eller er jeg på viddene igjen?), derfor, det dummeste du kan gjøre, er å virke sjenert.
men uansett. tror ikke det hjelper noe uansett hva vi sier. du kjenner dama, og veit helt sikkert hvordan du best kan vekke hennes oppmerksomhet.