Nettlesere
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Veldig mange som sliter med å spille av wmp i opera. For meg løste det seg ved å kopiere over filerene npds.zip, npdsplay.dll og npwmsdrm.dll fra Windows Media Player mappen, til Opera/plugins - for så å restarte opera.
Kilde: http://www.opera.com/support/search/sup ... ?index=434
Kilde: http://www.opera.com/support/search/sup ... ?index=434
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg har lyst til å se en serie som heter battlestar galactica, men må laste den ned fra internett. Jeg, som den molboen jeg er, har aldri gjort dette før, og lurer derfor på om noen kunne gi meg noen råd eller vink (som f. eks en link)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
torrentz.com er og fin...den leitar i alle torrent sider.Eivind wrote:Hvilken nettleser du bruker for dette er irrelevant. Men regner med at du har hørt om piratebay.org? Da trenger du bare laste ned µTorrent for at det skal funke.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Liker www.tvtorrents.com best jeg. Siden er litt treig av og til, men veldig ryddig og grei, og du finner det meste du leter etter.
-
Mayorearth
- Sitter

Det finnes det en løsning på. Det finnes nemlig en add-on til firefox som gjør at når du får opp en side som bare funker i IE så kan du få firefox til å gå over til IE modus uten at det innebærer den risikoen med sikkerhetshull til pcen som det ekte IE har.Mayorearth wrote:Jeg får opp linker fra msn i firefox.
Bruker foresten firefox mest men avogtil IE når noen sin side bare virker i IE.
Hater de idiotene...
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Mayorearth
- Sitter

Hva heter den add-onen?Akira wrote:Det finnes det en løsning på. Det finnes nemlig en add-on til firefox som gjør at når du får opp en side som bare funker i IE så kan du få firefox til å gå over til IE modus uten at det innebærer den risikoen med sikkerhetshull til pcen som det ekte IE har.Mayorearth wrote:Jeg får opp linker fra msn i firefox.
Bruker foresten firefox mest men avogtil IE når noen sin side bare virker i IE.
Hater de idiotene...
Setter virkelig pris på det om du forteller meg det!