Beklager dobbeltpost, men dette er eit litt anna emne:
Eg kom på noko. Hadde det vore mogleg å endre litt på spoiler-funksjonen, slik at den viste kva bok det var spoiler for? At ein hadde ein kode liknande quote-koden:
incanus wrote:Beklager dobbeltpost, men dette er eit litt anna emne:
Eg kom på noko. Hadde det vore mogleg å endre litt på spoiler-funksjonen, slik at den viste kva bok det var spoiler for? At ein hadde ein kode liknande quote-koden:
Det hadde vore ein fordel for dei som er midt i serien, slik at dei veit om det er trygt å sjå på ein spoiler eller ikkje.
Veldig godt forslag! Nå er det ikke jeg som har skrevet denne spoiler funksjonen, den er tilgjengelig her. Men jeg skulle tro det var mulig, problemet er vel om jeg ikke er kompetent nok til oppgaven. Får se om det kommer en gang
Eg har nett installert FireFox 1.5 Beta 1, og eg vil seie at spoilerane ser betre ut her, enn i IE6.
I den øverste tråden i "Generelt"-forumet (er WoT noko å lese?), er det ein spoiler som går over tre linjer. I IE6 overlappa dei linjene litt, slik at det vart vanskelegare å lese. I FF 1.5 visest det utan problem.
Jepp, hadde ikke testet det i IE6, men det er ihvertfall ikke noen big deal. Det viktigste er jo at den skjuler spoilerne, hvis utseendet ser litt feil ut er det ikke akkurat krise Tror nok ikke jeg gidder bruke tid på dette, da kan jeg heller bruke den på andre ting, som det forslaget ditt.
incanus wrote:Beklager dobbeltpost, men dette er eit litt anna emne: