Oki, nå har jeg kun vært her noen dager, men jeg må bare sprørre.... går det ikke veldig tregt her???
Det er 191 medlemmer eller noe sånt sies det, men jeg tror mye mindre enn halvparten er aktive her..
Ikke kritikk, men statemen of facts...
Alltid så tregt???
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Alltid så tregt???
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand," Homer J. Simpson
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Er jo noen som ikke har skrevet noen innlegg, og mange med få.
Men om du drar bort i noen dager for så å logge på skal du se at det er mye aktivitet. Desuten tror jeg det er mange fler som logger inn enn man tror.
Admin er vel i stand til å sjekke hvor mange som har vært innlogget i måneden? Mener at de gjorde det en gang før.
Ellers sikkert mange som blir medlem skriver noen poster å glemmer av forumet.
Resten skremmer vel vi bort
Men helt seriøst dette må da være over all forventning for Admins. Forventet dere så mange da dere laget formuet?
Men om du drar bort i noen dager for så å logge på skal du se at det er mye aktivitet. Desuten tror jeg det er mange fler som logger inn enn man tror.
Admin er vel i stand til å sjekke hvor mange som har vært innlogget i måneden? Mener at de gjorde det en gang før.
Ellers sikkert mange som blir medlem skriver noen poster å glemmer av forumet.
Resten skremmer vel vi bort
Men helt seriøst dette må da være over all forventning for Admins. Forventet dere så mange da dere laget formuet?
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Det er ikke SÅ mange som er her gjevnlig, men de er nok til å holde i gang diskusjoner, og det er det som teller. Vi trenger ikke altformange folk som spammer. (Slik som jeg noen ganger...
) 
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Re: Alltid så tregt???
Du kommenterer altså forumets utvikling, selv om du akkurat har kommet? Flyttet posten og stenger den.Cieon wrote:Oki, nå har jeg kun vært her noen dager
Vi tar gjerne mot konstruktive innspill.