Ringenes Herre II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Ringenes Herre II
Etter oppmoding frå Admin lagar eg ny tråd, og kickstarter den med noko som eg har stussa litt på:
Så, Fell Beasts... kom dei før Fell Beast Eggs, eller etter? Dette har plaga meg i lengre tid.
(Sjå her for tidlegare diskusjonar)
Så, Fell Beasts... kom dei før Fell Beast Eggs, eller etter? Dette har plaga meg i lengre tid.
(Sjå her for tidlegare diskusjonar)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Min teori er at Fell Beasts kom før Fell Beast Eggs, i og med at Fell Beasts, slik jeg har oppfattet ting, er skapt av Morgoth eller Sauron -- kanskje gjennom forvrengning av allerede eksisterende dyr/fugler/vesner/. Det følger dermed, at dersom Fell Beasts ble "kosntruert" i løpet av en eneste generasjon, vil Fell Beasts eksistere før Fell Beast Eggs.
Denne metoden kan, såvidt jeg ser, også overføres til den andre diskusjonen, dersom man er kristen.
Denne metoden kan, såvidt jeg ser, også overføres til den andre diskusjonen, dersom man er kristen.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Men hadde ikkje Sauron sine Fell Beasts frå nokre gamle egg eller noko han hadde funne frå Morgoths tid? Eller er det eg som rotar? Om eg hugsar rett er det jo dermed ingenting som tilseier at Morgoth ikkje kan ha skapt dei direkte i eggform... for det er jo ingen levande Fell Beasts me ser glimt av i Silmarillion, er det?
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Curse these laymen-fans and their quasi-quality encyclopedias!
Har du sett på The Encyclopaedia of Arda? Den er rimeleg grundig meiner eg. Trur ikkje det er nokon søkemotor der, men du kan jo berre bruke Google, med eller
Code: Select all
site:http://www.glyphweb.com/arda/ søkeordCode: Select all
site:http://www.glyphweb.com/arda/ intitle:søkeordFordi i Silmarillion var det drager og balroger som herska. Fell beasts kom ikke før etterpå.Loki wrote:Men hadde ikkje Sauron sine Fell Beasts frå nokre gamle egg eller noko han hadde funne frå Morgoths tid? Eller er det eg som rotar? Om eg hugsar rett er det jo dermed ingenting som tilseier at Morgoth ikkje kan ha skapt dei direkte i eggform... for det er jo ingen levande Fell Beasts me ser glimt av i Silmarillion, er det?
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Eh... Fell Beasts var laga av Morgoth, og Morgoth forsvinn ut av leiken halvveges inne i Silmarillion, så dei må ha eksistert før "lenge etter Silmarillion". Men om dei faktisk er nemnd i den eller Unfinished Tales e.l., det veit eg ikkje/tvilar eg på.
*plystre så uskuldig som ein naken alv i eit ekstra pent bjørketre*
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Hvordan kan en slik vakker tråd ligge død så lenge? This insanity must have an end! 
To Tolkien nyheter fra meg i dag: 1. Engelsk læreren min mener Tolkien er bedre en Shakespear
2. Som "må lese" bok i engelsken så har han valgt en illustrert utgave av The Hobbit
Den så ordentlig kul ut og jeg gleder meg til å lese den. Jeg har lest hobbiten et par ganger allerede, men så vidt jeg husker; aldri på engelsk.
Jeg legger også merke til at det er full planlegging av ovenfornevnte mesterverk. Er det noen andre som tror at Jackson kan lage en dritgod filmatisering av "The Hobbit"?
To Tolkien nyheter fra meg i dag: 1. Engelsk læreren min mener Tolkien er bedre en Shakespear
2. Som "må lese" bok i engelsken så har han valgt en illustrert utgave av The Hobbit
Jeg legger også merke til at det er full planlegging av ovenfornevnte mesterverk. Er det noen andre som tror at Jackson kan lage en dritgod filmatisering av "The Hobbit"?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov