Tv-serier

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Loki wrote:Sa ikkje at dei var meir kjent, sa at dei var kjent. Du påstod at dei ikkje var det. Såklart Cæsar er meir kjent, men det er knapt poenget. Bill Clinton er meir kjent enn Jens Stoltenberg, det gjer ikkje Stoltenberg til ein person som ikkje er kjent.
Poenget mitt er nettopp det: Cæsar er mer kjent, altså har han pekt seg ut i større grad enn de andre, jeg mener dette i stor grad må ha sin årsak i hans personlighet, noe du også argumenterer for når du sier at han var så kald i kontrast til de andre. Det var ikke meningen å hevde at de ikke var kjente i det hele tatt.
Octavian var ein glimrende og dyktig politiker, men ein i beste fall middelmådig hærfører (han hadde heldigvis lojale støttespelarar som var langt betre til krigføring enn kva han var) i følge pensumet mitt, i alle fall. Det nemner rett nok ingenting om korleis han var reint fysisk.
Jeg har også inntrykk av at han ikke var en av de fremste hærførerne i sin tid. Han sendte heller generalene sine ut, enn å stå i spissen for hæren slik Cæsar og Alexander den Store gjorde.
Jeg har lest at Augustus var mye plaget med sykdom, så fysikken hans var vel ikke topp. Men at han var et politisk geni, det er som du påpeker, hevet over enhver tvil, dette synes jeg ikke serien greier å få fram.
Nettopp. Han levde i eit samfunn der ein forventa at menn grein og viste kjensler - noko ein i forbausende liten grad gjer i notidas. Så om han verkar kald i VÅRT samfunn, tenk kor kald han verkar i deira.
Dette har jeg ikke hørt noe om, og det skyldes sikkert kunnskapsmangel. Jeg tenkte mer i den retning at prinsippene om menneskerettigheter (nedfelt i menneskerettighetsartiklene) knapt var debattert, langt mindre aktuelt, så jeg tenkte meg at han virket mindre kald i sitt samfunn enn i vårt, og at han dermed kunnet vært ennå hakket kaldere.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

jeg synes Galliatiden var så stas å lese om
Bare en liten påminnelse: Den eneste (eller i alle fall en av veldig få) kilder vi har til Cæsars galliske kampanje er hans egen bok om det, så det lønner seg å ta Cæsars rykte som hærfører med en klype salt. "Det galliske felttog" (eller hva det nå var boka hans het) ble i tillegg skrevet i en periode der han forsøkte å framstille seg selv i et godt lys, noe som ytterligere svekker troverdigheten hans som kilde.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

"en periode der han ønska framstille seg selv i et godt lys"? Så du meinar det var periodar av hans liv der han forsøkte framstille seg sjølv på andre måtar? :lol:

stefan_hoy wrote:Men at han var et politisk geni, det er som du påpeker, hevet over enhver tvil, dette synes jeg ikke serien greier å få fram.
Verkeleg? Dei lar han jo bli behandla som ein uvitende liten unge av mora og gjer alt dei kan for å så la han vise enorm innsikt i kva som skjer rundt han trass i at han i stor grad er haldt utanfor det. Eg tykkjer faktisk dei overdriv det i motsatt retning - foredraget han held for Verenus og Pullo når dei har frigitt han, til dømes, følest kunstig og merkeleg belærende i den situasjonen - ikkje at Ocativan veit dei tinga, men at han føler for å lekse dei opp på den måten. Dei anstrenger seg for hardt for å vise at han veit og skjønner langt meir enn ein skulle tru om ein såg på hans situasjon.
Jeg tenkte mer i den retning at prinsippene om menneskerettigheter (nedfelt i menneskerettighetsartiklene) knapt var debattert, langt mindre aktuelt, så jeg tenkte meg at han virket mindre kald i sitt samfunn enn i vårt, og at han dermed kunnet vært ennå hakket kaldere.
Menneskerettar felles for alle menneske hadde ein ikkje, men ein hadde jo ein god del rettar som romer, og ettersom alle i teorien kunne bli romer, så har ein dermed ein implisitt anerkjennelse av at alle menneske kan vere verdt noko. :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Loki wrote:Verkeleg? Dei lar han jo bli behandla som ein uvitende liten unge av mora og gjer alt dei kan for å så la han vise enorm innsikt i kva som skjer rundt han trass i at han i stor grad er haldt utanfor det. Eg tykkjer faktisk dei overdriv det i motsatt retning - foredraget han held for Verenus og Pullo når dei har frigitt han, til dømes, følest kunstig og merkeleg belærende i den situasjonen - ikkje at Ocativan veit dei tinga, men at han føler for å lekse dei opp på den måten. Dei anstrenger seg for hardt for å vise at han veit og skjønner langt meir enn ein skulle tru om ein såg på hans situasjon.
Ja, men da er vi vel litt enige. Octavianus skal ikke være en belærende snørrvalp. Hvor er det naturlig å finne de belærende snørrvalpene i voksen alder? På keisertronen? Ok, men ikke under navnet Augustus Cæsar.

(Ja, jeg vet, det er sikkert flere keisere som fikk den tittelen, men..poenget virket så bra :lol: )
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Føler då Augustus framstår som veldig belærende og overlegen, eg. Fyren har jo denne berykta sjølvforfatta minnetavla om korleis han redda republikken og korleis han kun var ein borger som alle andre, best mellom likemenn, og takka det romerske folk for at det hadde valgt å la han redde republikken, og liknande belærende svada. :lol:
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Har du virkelig kommet til syvende sesong av buffy naa, Terje! Skal si du er heldig. Dersom du ikke er Spike-fan enda, saa kommer du til aa bli det! Han er herlig i denne sesongen.
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Det er då sesong 2 (slem-Spike), sesong 4 (morosam-Spike) og sesong 5 (tragisk-Spike) som er dei store Spike-sesongene - vel, og Angels sesong 5, såklart - ikkje 7, sjølv om det såklart er mykje bra der òg er det knapt same mengde fokus og same mengden nye sider ved karakteren ein får sjå. Meinar eg, då.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Det er et par episoder der som er herlige. Hm...
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Tja - han har den skikkeleg sterke scenen der han har ein lang monolog og klemmer korset i slutten av ein episode tidleg i sesongen, og eit par liknande sentrale scener i enkelte andre episodar, men kva heile episodar angår kjem eg kun på
Spoiler
Lies My Parents Told Me
. Den er til gjengjeld ein av mine absolutte favoritter.
Spoiler
Early one mo-o-rning just as the sun was ri-i-sing...
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

I går kveld opplevde jeg en av mine mest underholdende TV-kvelder på lenge.

1. Champions Leauge. Liverpool mot Galatasaray. En meget god kamp med et meget spesielt mål.

2. Jeg driter i andre omgangen og hopper rett på Sporten på Tv2. Annemarta Giske er :shock: beautiful!!!

3. House. Jeg digger den typen, og endelig får jeg sjansen til å se den første sesongen. Jeg har bare sett nr. 2... Heldigvis kommer det en tredje også.

4. Golden Goal. Hysterisk morsomt for oss sportselskere. Spesielt taklingen av Elvestad fikk meg til grine av latter.

5. The Daily Show with Jon Stewart. Pervez Musharaf var i studio. Resten kan dere tenke dere selv.

6. Jay Leno. Det beste amerikanske talkshowet.

7. Chappelle's Show. Har dere sett denne galskapen. Litt synd at det er så kort, men det som er, er bra!!!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Trass i to timar søvn natta før og ti timar lang dag med trakking i sentrum frå forelesning til forelesning, så klarte eg å halde meg vaken gjennom både Battlestar Galactica og House i går kveld. House lover fortsatt bra, men har ikkje heilt frelst meg enno. Elsker fortsatt hovudpersonen - som jo er det heile serien bygger på at ein skal, tydelegvis - men resten av karakterene eller plottene engasjerer ikkje skikkeleg.
BSG imponerte igjen. Eit ufatteleg uoriginalt og enkelt plott som dei klarte gjere engasjerende og rørende langt over ei kvar realistisk forventing. Det kan ha vore mangelen på søvn; men eg grein, folkens!
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Loki wrote:Trass i to timar søvn natta før og ti timar lang dag med trakking i sentrum frå forelesning til forelesning, så klarte eg å halde meg vaken gjennom både Battlestar Galactica og House i går kveld. House lover fortsatt bra, men har ikkje heilt frelst meg enno. Elsker fortsatt hovudpersonen - som jo er det heile serien bygger på at ein skal, tydelegvis - men resten av karakterene eller plottene engasjerer ikkje skikkeleg.
BSG imponerte igjen. Eit ufatteleg uoriginalt og enkelt plott som dei klarte gjere engasjerende og rørende langt over ei kvar realistisk forventing. Det kan ha vore mangelen på søvn; men eg grein, folkens!
Så for meg at du ville kjempe for originalen til BSG? Sikkert ikke sett den kanskje?
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ikkje sett den, nei. Det er den med Lorne Green, sant?
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

http://www.imdb.com/title/tt0076984/

Denne ja, ikke sett den jeg heller, men det er mange kritikere på diverse fora som mener originalen er mye bedre. Tviler på at det er noe i det, slik er det vel alltid.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Såvidt eg skjønner så er originalen veldig god, den, men eg har ein tendens til å ikkje klare finne meg i gammelmodige måtar å gjere ting på i film og tv (med unntak av spesialeffektene - dårlege slike gjer meg lite, av ein eller annan grunn) utan å sjå det i lys av måten ein gjer ting på i dag, og føle ting går tregt, har kunstig stilisert dialog, og så bortetter. Skal så klart ikkje sei sikkert at dette vil gjelde originalversjonen av BSG, men det pla gjelde det meste eg kjem borti av eldre filmar og tvseriar, så... såframt ingen eg kjenner veldig godt seier at eg burde sjå den, så lar eg tvilen komme tiltalte til vonde.
Locked