Elayne og rand
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
rand al'thore
- Mørkefrende

Elayne og rand
for så vidt jeg har fått med meg er Elayne og Rand i familie, stemmer det?
Jepp, svært langt ute. Mor til Rand er Tigraine, datterarvingen i Andor som forsvann nokre år før aielkrigen, og førte til Arvefølge-krigen, som Morgase vann.
Både Tigraine og Morgase stammer frå Ishara, den fyrste dronninga av Andor, men som ein av dei andoranske adelskvinnene sa til Rand i Kaosets Herre, om dei hadde vore bønder, ville ein knapt nok rekne dei for å vere i slekt, ettersom forbindelsen er so mange generasjonar tilbake i tid.
Både Tigraine og Morgase stammer frå Ishara, den fyrste dronninga av Andor, men som ein av dei andoranske adelskvinnene sa til Rand i Kaosets Herre, om dei hadde vore bønder, ville ein knapt nok rekne dei for å vere i slekt, ettersom forbindelsen er so mange generasjonar tilbake i tid.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ikke i nær slekt, i alle fall. Rand er halvbroren til Galad, som også er halvbroren til Elayne og Gawyn. Men som ei eller anna andorsk adelsdame sa til Rand, "We of the great families are all somehow related."
Tror faktisk Rand spurte henne (hun er favoritten til Elayne for tida, samtidig som de andorske opprørerne ville ha henne som dronning ei stund) direkte om slektskapet mellom Tigraine og Elayne, en gang, men kommer ikke på noe mer om det...
EDIT: incanus svarte mens jeg skrev....
http://linuxmafia.com/jordan/2_nondark/ ... o-fam.html
Skal klargjøres noe her...
Tror faktisk Rand spurte henne (hun er favoritten til Elayne for tida, samtidig som de andorske opprørerne ville ha henne som dronning ei stund) direkte om slektskapet mellom Tigraine og Elayne, en gang, men kommer ikke på noe mer om det...
EDIT: incanus svarte mens jeg skrev....
http://linuxmafia.com/jordan/2_nondark/ ... o-fam.html
Skal klargjøres noe her...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.