Er det en IKEA-drage i bakgrummen på hylla? Stilig...
Håret mitt
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

IKEA-drage, ja.
)
Men denne posten morpha nesten tråden til "ymse kvinnelige problemer". Eller er det bare meg som er fordomsfull og uvitende?
Head'n'Shoulders 2in1-ting. Både shampo og balsam i samme pakke. Må nesten bruke balsam med så langt hår som jeg hadde, for at det skal bli mulig å børste det, og siden jeg er lat, og tidligere har brukt vanlig headnshoulders, tok jeg den enkle løsninga. (EDIT: "Blankheta" på dette bildet skyldes imidlertid nok mer fett hår enn en spesiell shampo.Stine wrote:du har sånt pent blankt hår. hva slags sjampo bruker du?
Men denne posten morpha nesten tråden til "ymse kvinnelige problemer". Eller er det bare meg som er fordomsfull og uvitende?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Du ser iallefall ikke særlig revolusjonær ut på bildet. Vil si at langt hår var en bedre idé, men det er bare å vente. Det verste er perioden med halvlangt hår er dette med gelé og ulumskheter siden ens hode ellers blir seende ut som et egg uten, i tillegg til at man blir assosiert med det latterligste jeg vet; folk med gelé i håret ikledd pannebånd og v-gensere. Huff og huff.
Det var noen som nevnte dreads her, og jeg er egentlig ganske bestemt på å anskaffe det. Det er praktisk, og slett ikke så urenslig som man hører. Det er bare å vaske de i grønnsåpe og klemme ut vannet av de, som en svamp. Aberet er at man da må ta vekk alt når man blir lei...
Det var noen som nevnte dreads her, og jeg er egentlig ganske bestemt på å anskaffe det. Det er praktisk, og slett ikke så urenslig som man hører. Det er bare å vaske de i grønnsåpe og klemme ut vannet av de, som en svamp. Aberet er at man da må ta vekk alt når man blir lei...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

så nå er han bare stygg? er det det du prøver å si?Sauegjeteren wrote: (er det nå jeg skal legge til at jeg synes menn generelt er stygge, hårete vesen? Selv om det hjalp på ene området nå)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.