Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Okej, nå må vi få sparka i gang et nytt tema her.
Hvor mange på dette forumet er det som har Björn Borg boxer, og hvor mange i så fall? Jeg syns alle har sånne boxere for tiden.
Selv har jeg to og elsker dem kjempekjempehøyt. De kommer nesten over Pierre Robert hotpantsene mine!
Hvor mange på dette forumet er det som har Björn Borg boxer, og hvor mange i så fall? Jeg syns alle har sånne boxere for tiden.
Selv har jeg to og elsker dem kjempekjempehøyt. De kommer nesten over Pierre Robert hotpantsene mine!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Hva slags kvinnelig problem av ymse art er dette
Jeg har faktisk ikke noen, holder meg til andre merker av akkurat den grunnen av at alle har dem. Er vel heller liten forskjell mellom dem og eks mine CK.
Jeg har faktisk ikke noen, holder meg til andre merker av akkurat den grunnen av at alle har dem. Er vel heller liten forskjell mellom dem og eks mine CK.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
jeg har en. hm. tre fire stykker.
men ene kameraten min er syk. han har alle forskjellige fargene og kombinasjonene som har kommet ut, med untak av en eller to. og det er en del...
men ene kameraten min er syk. han har alle forskjellige fargene og kombinasjonene som har kommet ut, med untak av en eller to. og det er en del...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Damer med boxere? Javel..har to Björn Borg for tiden, er gode å gå i, men de ryker i strikken.
For å føre diskusjonen litt on-topic igjen føler jeg for å slå et slag for hotpants, som må være det flotteste undertøysplagget for jenter noensinne. Passer jo til alle, burde ikke være noe problem for noen.
Kjør hotpants!
For å føre diskusjonen litt on-topic igjen føler jeg for å slå et slag for hotpants, som må være det flotteste undertøysplagget for jenter noensinne. Passer jo til alle, burde ikke være noe problem for noen.
Kjør hotpants!
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Har to, skjønner ikke helt hva som er så spesielt med dem.Shallis wrote:Okej, nå må vi få sparka i gang et nytt tema her.