Arandal wrote:Også Mitsubishi Lancer da...hehe, neida god bil det, men med en skal jeg tippe 1.3 liters motor, nytter det ikke å dra hest...
1.6, faktisk. 115 hk, så noe kan jeg dra, om kanskje ikke hest. sertifikatet mitt inkluderer uansett ikke hestehenger, så jeg får nok ty til pappa når det trengs.
Trodde det var kiloene som gjalt når det kom til hengerbruk, opp til 750 kg går greit med klasse B. Men hester veier kanskje mer, bevares, hva vet jeg.
stefan_hoy wrote:Måp du ha eget sertifikat for hestehenger altså?
Trodde det var kiloene som gjalt når det kom til hengerbruk, opp til 750 kg går greit med klasse B. Men hester veier kanskje mer, bevares, hva vet jeg.
Hehe...den hesten skulle jeg sett var min første reaksjon. Jeg var på et gammelt middelalderslott i England for noen år siden, og der ble jeg fortalt at hest med rytter når de var fullt utrustet med brynjer og diverse, kunne veie over et tonn. Derfor anntok jeg at hester ikke kunne veie så voldsomt mye, så feil kan man ta...ifølge Wikipedia kan tamme hester veie over tonnet!!! Da lurer jeg fælt på hva slags monster rase dette kan være? Milde Moses...det må være en stor hest...
De engelske shire-hestene kan veie over 1300kg. Uansett er det vel ikke så vanlig at vanlige ridehester veier over 750, men hestehengere er ofte slike dobbelhengere med plass til to hester, og man må vel ha tillegg i sertifikatet for å kjøre de.
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Utrolig fett sett (hoi!det rimte!), men er det en stue jeg ser i bakgrunnen?
Jeg bare lurer....hvorfor i all verden har du trommesettet i stuen av alle steder?
stefan_hoy wrote:Måp du ha eget sertifikat for hestehenger altså?
hesten veier omkring 600 kg, og i tillegg til hengerens egenvekt blir det for tungt.
Jeg bare lurer....hvorfor i all verden har du trommesettet i stuen av alle steder?
Det er fra da jeg tok mitt temmelig fancy konfirmasjonsbilde (med settet i bakgrunnen), og er tatt i galleriet til min billedkunstnende far.
Det er fra da jeg tok mitt temmelig fancy konfirmasjonsbilde (med settet i bakgrunnen), og er tatt i galleriet til min billedkunstnende far.
Ligner litt på en "minimalistisk" stue (ingenting annet i bakgrunnen )...
hadde det ikke vert for
konfirmasjonsbilde
så hadde jeg lurt på hva i all randland den gjør i et galleri.
Jeg fikk ihvertfall oppklart det... er det deg på bildet?
Jeg fikk ihvertfall oppklart det... er det deg på bildet?
Min såkalte avatar, ja, det er meg. Med samme cymbaler på settet, men med andre trommer (i og med at jeg ikke verken tør eller orker å drasse med meg alt når vi spiller konserter)...