Apropos Kaizers forteller faren miin at de hadde mye bedre konserter før de ble "berømte". Små, intime konserter hvor de kjørte fullt ut og virkelig fikk med seg publikum.
Hehehehe, er det ikke alltid sånn? "De var mye bedre da de var ukjente og entusiastiske. Intime konserter med masse energi. Etter at de ble store, ble alt så mye kunstigere."
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Hehehehe, er det ikke alltid sånn? "De var mye bedre da de var ukjente og entusiastiske. Intime konserter med masse energi. Etter at de ble store, ble alt så mye kunstigere."
Ja du sier noe der.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Hvis det er mitt utsagn du refererer til, så må jeg få gjøre det klart at mitt forrige innlegg var en kommentar til generelle musikksnobbete tendenser jeg har lagt merke til innad i "visse miljøer" -- og som det faktisk kan leses som et forsvar for Kaizers.
Og det til tross for at jeg ikke engang liker musikken deres.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Så Eric Clapton på lørdag...har ikke hørt mye på han, men at han kanskje er en av verdens beste nålevende gitarister beviste han ettertrykkelig den kvelden...