200 brukere!

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Siden jeg ikke er her saa alt for ofte saa har jeg vanskelig for aa vite om det jeg kommer til aa skrive hoerer inn her, eller om det burde faa en egen traad. Det jeg i hvert fall vil si er:

Gratulerer, admins, det er jo over 200 registrerte brukere paa dette forumet! Suksessen fortsetter.

(Var det ikke en slags prisutrekking ved passerte hundre?)
Urban tilværelse
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Simen lurte på om han skulle ordne noe, nå får vi se om brukerne velger å aktivere seg.

(Splitter ut i en ny tråd jeg, spambrukere er vi fullstendig klar over, og trenger ikke minnes på hele tida.)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Saa, hvor mange er det egentlig som ikke har aktivert seg? Burde det ikke forresten vaert en slags tidsgrense for hvor lang tid man kan bruke paa aktivering, f.eks 24 timer?
Urban tilværelse
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Mange av dem er jo også sånne spamboter.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Ceres wrote:Saa, hvor mange er det egentlig som ikke har aktivert seg? Burde det ikke forresten vaert en slags tidsgrense for hvor lang tid man kan bruke paa aktivering, f.eks 24 timer?
De som ikke aktiverer seg har blitt slettet fortløpende, men det er på langt nær et like stort problem som spamboter. Akkurat nå er det to stk som ikke er aktivert blant de registrerte, noe tidsbegrensning og automatisk sletting er noe ikke verdt bryet.

Ingen spamboter registrert nå, men jeg tror det aldri har blitt mer enn 10 før noen av oss har tatt affære.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Eivind wrote:
Ceres wrote:Saa, hvor mange er det egentlig som ikke har aktivert seg? Burde det ikke forresten vaert en slags tidsgrense for hvor lang tid man kan bruke paa aktivering, f.eks 24 timer?
De som ikke aktiverer seg har blitt slettet fortløpende, men det er på langt nær et like stort problem som spamboter. Akkurat nå er det to stk som ikke er aktivert blant de registrerte, noe tidsbegrensning og automatisk sletting er noe ikke verdt bryet.

Ingen spamboter registrert nå, men jeg tror det aldri har blitt mer enn 10 før noen av oss har tatt affære.
2tips til å bli kvitt de amerikanske spambotene:
Er du et menneske som spørsmål på registreringen, det hjalp utrolig mye på en annen side.
Ta USA som ugyldig svar slik at de må skrive staten.

Det hjelper, ihvertfall for en stund.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Det virker i hvert fall paa meg som om forumet lever i beste velgaaende, og at nye folk delvis har tatt vaare plasser som aktivister her. Burde definitivt faatt litt kred.
Urban tilværelse
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Dette er post nr. 30 000 på the pattern!

Gratulerer alle sammen!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Lothair Mantelar wrote:Dette er post nr. 30 000 på the pattern!

Gratulerer alle sammen!
Weeee!

Vi har mindre enn 200 akitve brukere på forumet og alikevel 30 004 poster på forumet!
Noe å skryte av?JA
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Mer interessant er det at vi har 8234 poster på wot-delen av foumet.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Eivind wrote:Mer interessant er det at vi har 8234 poster på wot-delen av foumet.
Mener du kun eller så mange?

Det sjokkerer meg at det er så .

EDITERT:
Eller kanskje det ikke sjokkerer meg fullt så mye, nå som jeg har tatt et raskt lite overblikk over hvilke tråder jeg skriver mest i... :oops:
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jeg synes ikke 8000 poster var lite, for aa si det slik. Fantastisk at man klarer aa holde diskusjoner der ved like etter saa lang tid. Heldigvis kommer det stadig nye folk til som kan diskutere litt mer paa gamle tema. Og komme opp med nye.

Jeg husker ikke, og gidder ikke sjekke, men hvor langt frammom fantasyforum.no er tidshjulet.net naa, da?
Urban tilværelse
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Fantasyforumet.no kan like godt erklæres dødt. Ingen har postet der på nesten en måned.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Da jeg prøvde å gå inn på fantasyforumet kom det bare opp feilmeldig om at siden ikke eksisterte.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

.net, ikkje .no:
http://www.fantasyforumet.net/diskusjon

Men som sagt, siste innlegg (av totalt 4365) var 24. september, av Terje.
Post Reply