200 brukere!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Siden jeg ikke er her saa alt for ofte saa har jeg vanskelig for aa vite om det jeg kommer til aa skrive hoerer inn her, eller om det burde faa en egen traad. Det jeg i hvert fall vil si er:
Gratulerer, admins, det er jo over 200 registrerte brukere paa dette forumet! Suksessen fortsetter.
(Var det ikke en slags prisutrekking ved passerte hundre?)
Gratulerer, admins, det er jo over 200 registrerte brukere paa dette forumet! Suksessen fortsetter.
(Var det ikke en slags prisutrekking ved passerte hundre?)
Urban tilværelse
De som ikke aktiverer seg har blitt slettet fortløpende, men det er på langt nær et like stort problem som spamboter. Akkurat nå er det to stk som ikke er aktivert blant de registrerte, noe tidsbegrensning og automatisk sletting er noe ikke verdt bryet.Ceres wrote:Saa, hvor mange er det egentlig som ikke har aktivert seg? Burde det ikke forresten vaert en slags tidsgrense for hvor lang tid man kan bruke paa aktivering, f.eks 24 timer?
Ingen spamboter registrert nå, men jeg tror det aldri har blitt mer enn 10 før noen av oss har tatt affære.
-
Mayorearth
- Sitter

2tips til å bli kvitt de amerikanske spambotene:Eivind wrote:De som ikke aktiverer seg har blitt slettet fortløpende, men det er på langt nær et like stort problem som spamboter. Akkurat nå er det to stk som ikke er aktivert blant de registrerte, noe tidsbegrensning og automatisk sletting er noe ikke verdt bryet.Ceres wrote:Saa, hvor mange er det egentlig som ikke har aktivert seg? Burde det ikke forresten vaert en slags tidsgrense for hvor lang tid man kan bruke paa aktivering, f.eks 24 timer?
Ingen spamboter registrert nå, men jeg tror det aldri har blitt mer enn 10 før noen av oss har tatt affære.
Er du et menneske som spørsmål på registreringen, det hjalp utrolig mye på en annen side.
Ta USA som ugyldig svar slik at de må skrive staten.
Det hjelper, ihvertfall for en stund.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
-
Mayorearth
- Sitter

-
Mayorearth
- Sitter

Jeg synes ikke 8000 poster var lite, for aa si det slik. Fantastisk at man klarer aa holde diskusjoner der ved like etter saa lang tid. Heldigvis kommer det stadig nye folk til som kan diskutere litt mer paa gamle tema. Og komme opp med nye.
Jeg husker ikke, og gidder ikke sjekke, men hvor langt frammom fantasyforum.no er tidshjulet.net naa, da?
Jeg husker ikke, og gidder ikke sjekke, men hvor langt frammom fantasyforum.no er tidshjulet.net naa, da?
Urban tilværelse
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Fantasyforumet.no kan like godt erklæres dødt. Ingen har postet der på nesten en måned.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
.net, ikkje .no:
http://www.fantasyforumet.net/diskusjon
Men som sagt, siste innlegg (av totalt 4365) var 24. september, av Terje.
http://www.fantasyforumet.net/diskusjon
Men som sagt, siste innlegg (av totalt 4365) var 24. september, av Terje.