Knife of Dreams kommer ut 11. oktober (Unngå spoilere!)
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Knife of Dreams kommer ut 11. oktober (Unngå spoilere!)
http://www.tidshjulet.net/nyheter/mai02.php
Gleder meg enormt til denne boka, tror dette kan bli en av de beste bøkene i serien, i hvertfall hvis den knytter sammen de løse trådene som ble skapt i Crossroads of Twilight.
Virker som om Jordan virkelig har bestemt seg for at denne boka skal bli bra, siden han har brukt god tid på den, og han er faktisk snart ferdig med den. Men han har satt av nesten et halvt år til å finpusse på boka.
Hvilke forventninger har dere?
Gleder meg enormt til denne boka, tror dette kan bli en av de beste bøkene i serien, i hvertfall hvis den knytter sammen de løse trådene som ble skapt i Crossroads of Twilight.
Virker som om Jordan virkelig har bestemt seg for at denne boka skal bli bra, siden han har brukt god tid på den, og han er faktisk snart ferdig med den. Men han har satt av nesten et halvt år til å finpusse på boka.
Hvilke forventninger har dere?
Last edited by Stefan on Mon Aug 22, 2005 21:37, edited 1 time in total.
Kanskje burde han det, men da ville vi sannsynligvis bare vært på bok 7 av 12 nå eller noe såntEivind wrote:Ja, jeg sysn han burde hatt det på alle bøkene. Det virker jo som det er ganske viktig. Gleder meg til oktober
Gleder meg også til oktober, skal begynne å lese serien om igjen snart, for å få oppdatert før den tid
Vi går 2. året på almennfag, og så lite som lekser som vi har, så har vi tid til det meste! Akkurat går mye av tiden til å jobbe med tidshjulet.net, men med 8 ukers sommerferie blir det alltids tid til litt lesingterje wrote:Har dere tid til å lese opp igjen?![]()
Selv om jeg ikke skulle ha jobba i sommer, hadde jeg ikke vært i stand til å få lest alt, siden studiene tar opp så alt for mye tid...
Tviler på om jeg tar hele serien på rekke og rad denne gangen, men skal prøve å snike inn en og en bok mellom de andre bøkene jeg leser
Utgivelsesdatoen...
...blir endret hele tiden, visstnok, særlig fordi (som dere sa) at denne gangen skal boken redigeres skikkelig. Alt står og faller på hvor kjapp Jordan og co er på å redigere. Så for alt vi vet kan boken komme en måned før, eller en måned etter den gitte datoen. Men uansett, jeg gleder meg som en unge! 
Don't Panic!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Vel, tusseladden skriver ca. 3 sider om dagen, så hvis vi sier at boka vil bli sånn omtrent 800 sider (noe som høres ut som et fornuftig gjennomsnitt), og den forrige var ferdig sånn før jul en gang i 2002, vil det si at ... ok, etter å ha regna på det, ser jeg at dersom dette skulle stemme, så hadde han vært ferdig for over et år siden (i løpet av 266 dager eller noe sånt, faktisk), så jeg går ut i fra at han sikkert har ferie en gang i blant han også. Noe som selvfølgelig gjør det umulig å finne noen slags ligning over når han skal bli ferdig.
Så i etterklokskapens navn er vel denne posten strengt tatt ikke mer enn spam... :/
Så i etterklokskapens navn er vel denne posten strengt tatt ikke mer enn spam... :/
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Ifølge Amazon blir hardback versjonen på 1000 sider, og regner med at dette stemmer ganske bra, siden RJ er ferdig med boka i disse dager. Editorialen vil vel ikke endre altfor mye på lengden.terje wrote:Vel, tusseladden skriver ca. 3 sider om dagen, så hvis vi sier at boka vil bli sånn omtrent 800 sider (noe som høres ut som et fornuftig gjennomsnitt), og den forrige var ferdig sånn før jul en gang i 2002, vil det si at ... ok, etter å ha regna på det, ser jeg at dersom dette skulle stemme, så hadde han vært ferdig for over et år siden (i løpet av 266 dager eller noe sånt, faktisk), så jeg går ut i fra at han sikkert har ferie en gang i blant han også. Noe som selvfølgelig gjør det umulig å finne noen slags ligning over når han skal bli ferdig.
1000 sider i hardback betyr vel ganske tjukk pocketversjon?
Jeg leste en gang at han hadde bestemt seg for å droppe å skrive flere prequels før han var ferdig med hele serien... Håper han gjør detEivind wrote:Jeg mener jeg leste at han skulle skrive en prequel til mellom KoD og siste bok. Og etter det skal det visst komme en prequel til. Kanskje serien blir ferdig i 2008-09?
Ble spam dette og
Når de tar den redaksjonelle gjennomgangen blir nok noe kuttet ut vil jeg tro. Dessuten bruker de vel større skrift enn i pocketen?Stefan wrote: Ifølge Amazon blir hardback versjonen på 1000 sider, og regner med at dette stemmer ganske bra, siden RJ er ferdig med boka i disse dager. Editorialen vil vel ikke endre altfor mye på lengden.
1000 sider i hardback betyr vel ganske tjukk pocketversjon?
sjekka amazon nå. the great hunt var på 600 sider i hardcover, paperbacken er på ca. 700. Da ser det ut til at vi kan glede oss til ihvertfall 1000 sider med wot