Det er underholdning på sitt nest beste
Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mayorearth
- Sitter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Helt ny TV-serie, Studio 60, ble for noen dager anbefalt eller i det minste nevnt av Loki på hans vevlogg. Jeg lasta den ned, og jaggu er jeg ikke stor fan. Og det er bare vist 6-7 episoder av serien i USA ennå.
Sukk, det blir en lang ventevinter...
Sukk, det blir en lang ventevinter...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Seks.Terje wrote:Og det er bare vist 6-7 episoder av serien i USA ennå.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Mayorearth
- Sitter

Neida, så ille var det ikke...Mayorearth wrote:Du presterte vel ikke å få 1?Azumiel wrote:Resultatet på den forrige matteprøven min...Mayorearth wrote: Og hva er så best?
Mitt verste på en matteprøve så langt i år er 3.
Men så har vi bare hatt en prøve i matte da...
Skrev bare at Løvebakken var humor på sitt nest beste, fordi det sikkert finnes noe som er hakket bedre
Ceres:
Prison Break har åpnet sesongen meget sterkt - hvis man likte sesong 1 da. Utrolig hvordan de klarer å skape spenning så lenge.
Lost har også åpnet veldig bra etter min mening, fortsetter der sesong 3 slapp.
Smallville ser også ganske bra ut denne sesongen, som Loki sa. Lois Lane blir bare finere og finere. Heldigvis mer og mer fokus på henne, drittlei Lana.
Gleder meg forøvrig til neste uke, da kommer sesong 4 av O.C.. Blir visst en del forandringer, men er ganske optimistisk.
Prison Break har åpnet sesongen meget sterkt - hvis man likte sesong 1 da. Utrolig hvordan de klarer å skape spenning så lenge.
Lost har også åpnet veldig bra etter min mening, fortsetter der sesong 3 slapp.
Smallville ser også ganske bra ut denne sesongen, som Loki sa. Lois Lane blir bare finere og finere. Heldigvis mer og mer fokus på henne, drittlei Lana.
Gleder meg forøvrig til neste uke, da kommer sesong 4 av O.C.. Blir visst en del forandringer, men er ganske optimistisk.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Loki liker Lana Lang.Stefan wrote:Smallville ser også ganske bra ut denne sesongen, som Loki sa. Lois Lane blir bare finere og finere. Heldigvis mer og mer fokus på henne, drittlei Lana.
Så ellers Carnivale i kveld. Så lovende ut, egentlig. Herlig filma, skal bli morsomt å se hva de kan gjøre ut av det.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Ikkje mobb! Eg liker henne ikkje, eg sa at ho plutseleg faktisk hadde ein episode der ho var kul, noko som var så horribelt ekstraordinært at det fortjente stor merksemd.Terje wrote:Loki liker Lana Lang.Stefan wrote:Smallville ser også ganske bra ut denne sesongen, som Loki sa. Lois Lane blir bare finere og finere. Heldigvis mer og mer fokus på henne, drittlei Lana.
Og konteksten du sa det i impliserer misvisende at eg tykkjer Lana er finere enn Lois, hvilket er whole new shades of bad...
Lovende, jepp, men ikkje stort meir, så me får sjå.Så ellers Carnivale i kveld. Så lovende ut, egentlig. Herlig filma, skal bli morsomt å se hva de kan gjøre ut av det.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg setter ikke pris på at du feilaktig tilskriver meg forskjellige motiver her, Loki. Mitt eneste motiv for min forrige post i denne tråden var at "Loki liker Lana Lang" er et utrolig stilig tilfelle av alliterasjon.Loki wrote:Ikkje mobb! Eg liker henne ikkje, eg sa at ho plutseleg faktisk hadde ein episode der ho var kul, noko som var så horribelt ekstraordinært at det fortjente stor merksemd.
Og konteksten du sa det i impliserer misvisende at eg tykkjer Lana er finere enn Lois, hvilket er whole new shades of bad...
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Eg set ikkje pris på at du trekk meg inn i dine overmåte simplistiske alliterasjonsforsøk, heller, så eg vil sei det går opp i opp, min feilaktige tilskriving og din frekke bruk av nicket mitt. Så då er det kun den fornærminga eg tilskreiv deg i den feilaktige tilskrivinga som er attståande. Eg forventar ein unnskuldning omgåande.
2-1 til meg
2-1 til meg
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Hilsen en overlykkelig Lotta - Frak you all!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
creutzfeldt
- Hengiven