Kan ikke noen starte å spille dette snart? Startet nettopp en ny sessong (5 kamper ut i sessongen), men det er ikke noe i veien for å starte mitt i en sessong. Selv startet jeg mitt i en sessong, og klarte å gå opp til 4-div.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Jeg digger managerzone!
Mitt lag heter brenogram FK, skal skifte til flodhestene seinere.
Laget mitt er i 5.35 divisjon, dersom du vil gi spillerne dine litt gratis erfaring så kan du utforde meg slik at du kan vinne over meg. (Lage mitt suger )
Som sagt tidligere, er en av de mest erfarne ManagerZone-spillerne, men tok en pause i våres, og solgte hele laget. Så har 280 mill stående på kontoen. Har tenkt til å starte opp igjen snart, når man kan kjøpe nye juniorer, for så å bare satse på dem i noen sesonger.
Men utrolig bra spill, som anbefales. Avhengighetsskapende som bare det...
Jeg har vel hele 2mill Nei ikke mye å skryte av. Jeg har vært litt lite aktiv i det siste grunnet at jeg ikke rykket opp. Lå hele tiden an til å gå ut i kvalikk, men gikk på noen smeller mot sesong slutt å endte på 4-plass.
Prøvde å finne brenogram FK og flodhestene slik at jeg kunne utfordre, men fant deg ikke.
Man kan kjøpe juniorer nå så er vel en god tid å starte opp igjenn?
Edit, spiller forresten i 4-de divisjon. Kan vise hvor dårlig jeg er ved å vise en skryte liste her. Legger ved en som er til salgs, mulig han er noe for Mayoren? http://oxi.se/player/?id=103252
Last edited by Wolfbrother on Fri Oct 27, 2006 17:21, edited 1 time in total.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Wolfbrother wrote:Prøvde å finne brenogram FK og flodhestene slik at jeg kunne utfordre, men fant deg ikke.
Hvordan kjøper man juniorer?
Beklager veldig men i "jippi skrive om mz" rusen skrev jeg feil.
Laget mitt heter Brenogram BK, legg merke til bk og ikkeFK.
Beklager svert allesammen!
Wolfbrother wrote:Prøvde å finne brenogram FK og flodhestene slik at jeg kunne utfordre, men fant deg ikke.
Hvordan kjøper man juniorer?
Beklager veldig men i "jippi skrive om mz" rusen skrev jeg feil.
Laget mitt heter Brenogram BK, legg merke til bk og ikkeFK.
Beklager svert allesammen!
For å kjøpe juniorer går du på økonomi og utdanning, men kan bare gjøres i uke 1-2 av sesongen og midt i sesongen.