Da har jeg tatt bilde av bokhylla mi. Har nå lånt bort DSJ, til en venninne så den mangler. Og KoD har jeg ikke enda vil vente til den kommer på norsk, dessuten er utsikten til å få den til jul STOR. Såå! vi får vente å se.
Alle sammen
Narnia boken kom seg dessverre med... Har aldri lest den..
Ung vår ligger et annet sted og eotw ligger hjemme hos en venninne som leser wot-bøkene nå.
Tok bildet med telfonen og førte den rett over til pcen, tok meg vel 1-2 minutter.
Mayorearth wrote:Narnia boken kom seg dessverre med... Har aldri lest den..
Men den anbefales på det aller høyeste.
Liten rettelse:
Jeg har aldri lest den narniaboken... (se bilde)
Den er nnemlig på engelsk, også har jeg aldri hatt tid...
På norsk leste jeg de vel som åtteåring.
Mine norske utgaver, minus Den Store Jakten, som jeg prøver å skrive kapittelsammendrag av for tida (har ikke lest ett ord en gang siden begynnelsen av september), og som derfor ligger på nattbordet mitt. Skal se om jeg husker å ta et bilde at mine engelsk utgaver neste gang jeg er hjemme...
Uansett, Tidshjulet-bøker helt til venstre, mens toppen av BWB kan skimtes lengst til høyre.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Prøvde meg på "marxismen-leninismens grunnlag" en gang, men jeg hadde det problemet at jeg sovnet før jeg fant frem til den siden jeg sovnet i sist gang...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Ajah! wrote:Prøvde meg på "marxismen-leninismens grunnlag" en gang, men jeg hadde det problemet at jeg sovnet før jeg fant frem til den siden jeg sovnet i sist gang...
Og framfor alt: Drikk mye og hold dere til tema. Som i denne situasjonen er WoT-bøker, hvordan de ser ut og hvorfor de ser sånn ut i forhold til hverandre. Lenin har -- såvidt jeg vet-- lite med WoT å gjøre.