Selv har jeg gjort mye forskjellig, nå har jeg ikke tid til stort lenger. Spilte fotball i mange år, gikk over i data, og nå bruker jeg tiden min på:
*Skog, mark, og andre uteaktiviter, som jogging, skigåing, turgåing, telturer.
*Skole, ja jeg synes Matte er veldig morsomt
*Leser
*Liker spill, brettspill og slikt
*Quizer, prøver å komme meg på en quiz ei gang i uka, klarer ikke det da
*Trening, har trent fotball og diverse kampsorter, lengst TaeKwonDo. Nå blir det mest diverse utholdenhetsgreier, samt styrke.
*Venner og dama tar jo også opp mye tid, men vil da ikke kalle de en hobby.



