Hobbyer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
En gang i tida pleide jeg å trene fotball minst tre ganger i uka, 10 måneder i året, men de tider er forbi. Nå er jeg heldig hvis jeg i det hele tatt gidder å drasse den magre ræva mi ut av døra en gang om dagen for å gå på butikken for å kjøpe sjokolademjølk og Dagbladet.
Så "hobbyer"... vel, jeg henger en del på nettforumer, selv om det ikke er like ekstremt nå som for halvanna-to år sida, da jeg kunne sitte 12-20 timer i døgnet på diverse forumer. (Seriøst, det hendte at jeg satt og trykte på F5 til klokka ble 5 om morran i håp om at noen skulle ha svart i en spennende tråd.) Nå begrenser jeg meg imidlertid til tre stykker.
Ellers leser jeg fryktelig mange tegneserier, ser en del nedlasta tv-serier, og prøver å treffe min fortreffelige søster minst en gang i uka, slik at jeg skal få et minimum av sosial omgang.
Leser nesten ikke bøker lenger, heller...
Så "hobbyer"... vel, jeg henger en del på nettforumer, selv om det ikke er like ekstremt nå som for halvanna-to år sida, da jeg kunne sitte 12-20 timer i døgnet på diverse forumer. (Seriøst, det hendte at jeg satt og trykte på F5 til klokka ble 5 om morran i håp om at noen skulle ha svart i en spennende tråd.) Nå begrenser jeg meg imidlertid til tre stykker.
Ellers leser jeg fryktelig mange tegneserier, ser en del nedlasta tv-serier, og prøver å treffe min fortreffelige søster minst en gang i uka, slik at jeg skal få et minimum av sosial omgang.
Leser nesten ikke bøker lenger, heller...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
tuller du?stefan_hoy wrote: Edit: vet ikke om TenSing er rette plassen å finne damer på da, selv om jeg skjønner greia. Litt høy moral
letteste måten å finne dem på, er jo å oppsøke plassen de er. gutter som driver med kvinnedominerte sporter/fritidsaktiviteter, er skjelden ledige (enten det, eller så er de homo eller ramstygge)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Stine
- Den Fortapte

- Posts: 855
- Joined: Sun May 29, 2005 11:50
- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
har fått meg ny hest, så jeg gjør egentlig lite annet enn å jobbe og å henge i stallen for tiden. sover litt innimellom også, riktignok.
ang. gutter og jentedominerte aktiviteter: kan ikke si det florerer med gutter oppe i stallen, bortsett fra en og annen homodott. menn i ridebukser er ikke direkte attraktivt uansett, så helt greit for meg. MEN et par kamerater av ei veninne av meg har funnet ut at det er spennende å være timevis i stallen hver eneste dag. ikke akkurat hestene de ser på.
så det kan sikkert være en god idé.
men tensing? kristne jenter er vel ikke noe å trakte etter, hvis ikke man er kristen selv?
ang. gutter og jentedominerte aktiviteter: kan ikke si det florerer med gutter oppe i stallen, bortsett fra en og annen homodott. menn i ridebukser er ikke direkte attraktivt uansett, så helt greit for meg. MEN et par kamerater av ei veninne av meg har funnet ut at det er spennende å være timevis i stallen hver eneste dag. ikke akkurat hestene de ser på.
men tensing? kristne jenter er vel ikke noe å trakte etter, hvis ikke man er kristen selv?
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Stine
- Den Fortapte

- Posts: 855
- Joined: Sun May 29, 2005 11:50
- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
du har erfaringer med dem, ja?Kjetil wrote:Tja, kristne jenter pleier da å være snille, naive og lettlurte.
har ikke menget meg med så mange kristne, men de jeg har kjent har ventet med sex til de skulle gifte seg etc. riktignok fra pinsemenigheten, da.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
