Hva slags hobbydiskusjon er dette?
Uansett, jeg vil tro at det vil vaere hoey sansynlighet for aa finne seg jente paa tensing og i andre kristelige aktivitetsgrupper. Kristne gifter seg som regel foer fylte 22. Det er naa min erfaring. Er ikke kristen selv, men noen av mine beste venner er det.
Hobbyer, ja... Naar jeg ikke er ute aa reiser saa bruker jeg mye tid paa aa foelge med paa diverse serier, og jeg ser mye film og gaar ofte paa kino. Jeg leser ogsaa boeker naar jeg ikke har alt for mye skolelesing fore. Da pleier boekene i bokhylla aa faa staa litt mer i fred. Uten om det er jeg glad i musikk, og har spilt piano, klarrinett og saxofon siden jeg var en syv-aatte aar gammel, og for tiden spiller jeg i et studentorchester. Det vil si... Naar jeg befinner meg i Oslo...
Jeg tror vel det var det hele... Kan ikke si at internett er en hobby? Bruker masse tid paa det ogsaa i hvert fall... Og noen har nevnt venner og trening og slikt, og det gjoer jeg jo ogsaa.
Hobbyer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hmm. Vi er kanskje ti medlemmer her i Bodø, så det er kanskje ikke den beste arenaen når det gjelder utenompolitiske konstellasjoner...Terje wrote:Tja, RU er vel ikke det verste det heller? De springer tross alt ut av den derre frigjøringsbevegelsa på 60-tallet, med seksuell frigjøring og alt det der, uansett hvor mye de perverterte og ødela opphavet sitt..
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn

