Hvilken Ajah ville du tilhørt?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Ja, jeg tror ikke at egenskapen maktgal tulling er krevd for å være i den svarte ajah. Det finnes sikkert de som er med fordi de virkelig tror at ingen kan slå den Mørkeste, og derfor er den "tryggeste" siden å være på.
Hvor mange skruer som mangler i de forvridde hodene deres, er derimot et annet spørsmål...
Hvor mange skruer som mangler i de forvridde hodene deres, er derimot et annet spørsmål...
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Du lurte vel kanskje heller på hvordan man blir Aes Sedai her på forumet? Det er en slags rangstige etter hvor mange innlegg du har, så det kommer etterhvert som du poster mer. Det finnes noen tråder rundt omkring på forumet her med mer detaljer hvis du er interessert.Elayne wrote:hvordan blir man Aes Sedai egentlig??
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Yay.Lieungh wrote:Sorry about the dobbeltposting
Som en ekte Grønn må jeg jo ha en Vokter (eller flere, men det holder med en for meg), og nå har jeg funnet en som kan passe på meg, siden jeg er så forsvarsløs![]()
Så nå har jeg en barsk og tøff Vokter: Akira.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Mayorearth wrote:du kan ikkje vase rundt og si jeg tilhører svart ajah i tårnet er du rar eller?
La nettopp merke til en diskusjon en side bak som det kanskje er litt sent å svare på, men jeg velger å gjøre det likevel.
Å gå i f.eks en svart kjole, er ikke nødvendigvis det samme som å rope ut at man er ond og fra den svarte ajahen. Og siden den svarte ajahen ikke "finnes", har de sannsynligvis ikke noe eget sjal.. Og ja, som svart Aes Sedai ville du nok blitt utsatt for rasisme, i form av å bli fratatt kilden, myrdet og sånne ting.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Mayorearth
- Sitter

dobbeltbindinger ute og går altså?Akira wrote:Yay.Lieungh wrote:Sorry about the dobbeltposting
Som en ekte Grønn må jeg jo ha en Vokter (eller flere, men det holder med en for meg), og nå har jeg funnet en som kan passe på meg, siden jeg er så forsvarsløs![]()
Så nå har jeg en barsk og tøff Vokter: Akira.
men slike er jo ikke så uvanlige på forumet her så.
jeg har da hm. en del voktere.(overhodet for den grønne ajah som jeg er
terje var vel den første, bandt ham for over et år siden, da jeg først blei aes sedai.
nestemann ut var ashie, men han blei tatt fra meg av ceres, og seinere bandt han meg. har ennå ikke fått igjen styringa over det båndet.
for de som husker smultring, så er han også vokteren min.
og akira var vel sistemann enn så lenge. en eller annen gang i løpet av seinvinteren eller våren.
noen jeg har glemt?
også har jeg store planer om å binde kjetil også
(og alle andre som viser sin interesse. moi kan nemlig bare binde en
EDIT: KJetil er herved lagt til på lista. Alt jeg trenger å gjøre, er å begynne å skrive store bokstaver i starten av setningene mine. Den kjøper vi
Last edited by Faile on Sat Nov 11, 2006 15:55, edited 2 times in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

det er uhørt at du binder fler. ergo.
kjetil er forresten ført opp på lista nå...
(selvom han insisterer på at det blir mer riktig å si at jeg er pet-aes sedaien hans, enn at han er vokteren min
)
kjetil er forresten ført opp på lista nå...
(selvom han insisterer på at det blir mer riktig å si at jeg er pet-aes sedaien hans, enn at han er vokteren min
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte