Nedtelling

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Ceres wrote:
terje wrote:CET er omtrent EST +6. :D

(EST er amerikansk østkysttid - som brukes som standardti på de fleste forumer...)
Javel, men hvor søren går jeg inn og forandrer på det?
Ikke på "My account" ihvertfall. Country står på Norway.
Skal sjekke. 'tøyeblikk...


Ok. Det viser seg at wotmania ikke har noen sånn tidssoneinnstilling. Merkelig...
Det betyr at all tidsinformasjon der er oppgitt i EST-tider. F.eks. er klokka der nå 3.55PM, mens den her er 21.55.

Dette skulle imidlertid ikke ha noe å si, ser jeg nå, siden det både her og der er 18. september... :?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Nedtellinga vår er nok ikke helt riktig. Enten skal den gjelde for lansering i Norge, eller USA. Er det noen som vet når den lanseres i USA? Vi har kontakta Tor Books, men de svarer ikke på mail :roll:
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Syns nå at lanseringa i norge bør være referansen.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Ja, det er vel det som er mest relevant. :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Fant du ut noe om Wotmania-tida terje?
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

terje wrote:
Ceres wrote:
terje wrote:CET er omtrent EST +6. :D

(EST er amerikansk østkysttid - som brukes som standardti på de fleste forumer...)
Javel, men hvor søren går jeg inn og forandrer på det?
Ikke på "My account" ihvertfall. Country står på Norway.
Skal sjekke. 'tøyeblikk...


Ok. Det viser seg at wotmania ikke har noen sånn tidssoneinnstilling. Merkelig...
Det betyr at all tidsinformasjon der er oppgitt i EST-tider. F.eks. er klokka der nå 3.55PM, mens den her er 21.55.

Dette skulle imidlertid ikke ha noe å si, ser jeg nå, siden det både her og der er 18. september... :?
Se over. :wink:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Jeg syns vi skal ha den offisielle lanseringstidspunktet til Tor. Hvis det er som Harry Potter, vil jo det være samtidig over hele verden. Hvis det ikke er sånn, så kan vi vel ha Norge.

Nå har LSK frispark mot vif, 1 min igjen!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Huff. Så ikke den posten i forvirringen...


Skal si de skriver og herjer på ja... (Vif LSK)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Eivind wrote:Nå har LSK frispark mot vif, 1 min igjen!
Bra du minna meg på det. Har helt glemt å sjekke dagens resultater...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Jaja, får håpe vi tar dem til onsdag, og at start tar vif i kristiansand. Det hadde vært perfekt :D
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Skrev "skriver"... mente selvfølgelig "skriker."

Og dersom det er attende både her og der borte, hvorfor er da nedtellingen forskjellig admins???

:P
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Fordi det er så lenge til lanseringa at det ikke var meningen at dere skulle legge merke til at det ikke er justert for tidsone og muligens sommertid
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Eivind wrote:Fordi det er så lenge til lanseringa at det ikke var meningen at dere skulle legge merke til at det ikke er justert for tidsone og muligens sommertid
roflmao! :D

Beste unnskyldninga ever! :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Dere har ikke lyst til å maile tor books og spørre dem om når boka offisielt kommer ut i USA da? De bare ignorerer oss som sagt :x

inquiries@tor.com
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Let på sidene ders først... :wink:
http://www.tor.com/jordan/knifeofdreams.html wrote:Internationally bestselling author Robert Jordan’s eleventh book in his wildly popular The Wheel of Time™ series, KNIFE OF DREAMS, will go on-sale nation-wide this October 11, 2005.
Orbit Books, som utgir WoT i Storbritannia, har lista utgivelsesdatoen for KoD til "October 2005": http://www.orbitbooks.co.uk/orbit/newre ... &CID=orbit


La forresten merke til noe gøy på hjemmesida til Tor, under FAQ-seksjonen om Terry Goodkind:
Terry Goodkind

The Sword of Truth series:

Wizard's First Rule
Stone of Tears
Blood of the Fold
Temple of the Winds
Soul of the Fire (forthcoming)


The next book in the series

We don't yet have a firm publication date for it, but it should be coming out in the first part of 1999. It will be called Soul of the Fire.

What can I do while I'm waiting for the next installment?

Try reading Glen Cook's Black Company series, Robert Jordan's The Wheel of Time, or L. E. Modesitt's Recluce or Spellsong novels.

Har noen glemt å oppdatere? :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply