Jeg har rød/grønn fargeblindhet å har ingen problemer å skille dem. Problemet er når rødt å grønt er sammen i for.eks et mønster. Da kan vi få probl.med å skille demFaile wrote:ettersom fargeblindhet stortsett rammer menn(er jeg på viddene nå?) er nok ikke det det største problemet i verden.
Hvilken Ajah ville du tilhørt?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Pain is just weakness leaving the body
Jo det stemmer, hadde vel hørt om det egentlig, var noe sånn som 0,3% sjanse for at kvinner kunne få det, mot 8% for oss menn...har noe med kromosonene å gjøre, uansett kunne man kanskje laget en bra Tidshjulet-vits ut av den problemstillingen...vel, nok om fargeblindhet.Faile wrote:ettersom fargeblindhet stortsett rammer menn(er jeg på viddene nå?) er nok ikke det det største problemet i verden.
-----------///M-----------
Jeg har alltid lurt på hvordan gress ser ut for de som har grønn/rød fargeblindhet. Hvordan er det å se to epler som ligger ved siden av hverandre når det ene er rødt og det andre er grønt?pdragon wrote:Jeg har rød/grønn fargeblindhet å har ingen problemer å skille dem. Problemet er når rødt å grønt er sammen i for.eks et mønster. Da kan vi få probl.med å skille dem
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Det har mer med kombinasjonen av farger å gjøre,for eks. Viss man har 2 epler 1rød å en grønn på en rød eller grønn bakgrunn kan man få problemer med å skille fargene.
Men det kommer an på graden av fargeblindhet.
Selv får jeg trøbbel viss noe er skrevet i rødt på en grønn/blå bakgrunn.
Blir en ganske utydelig masse
Men det kommer an på graden av fargeblindhet.
Selv får jeg trøbbel viss noe er skrevet i rødt på en grønn/blå bakgrunn.
Blir en ganske utydelig masse
Pain is just weakness leaving the body
Brun.
Jeg stemte brun. Jeg ville vært bibliotekaren i Tårnet. Ohmy, jeg ville kost meg.
Jeg vil ikke HA signatuur! 
-
Svarte Drage
- Trollok

- Location: I det mørkeste av pestlandet bor jeg med monster vennene mine
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

svart, fordi det "hvite" tårnet er ufattelig korrupt, og uansett vil jeg helst stå på den siden som kommer til å seire, i det siste slaget.
og de svarte har ikke noen hindringer i å bruke kraften.
uansett hva som står i bøkene, så kan ikke rand slå både Moridin og den Mørkeste,,, for ikke å snakke om de andre utvalgte.
og de svarte har ikke noen hindringer i å bruke kraften.
uansett hva som står i bøkene, så kan ikke rand slå både Moridin og den Mørkeste,,, for ikke å snakke om de andre utvalgte.
The sweetness of victory and the bitterness of defeat will be like a knife of dreams - Madoc Comadrin.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!