Og arekalvo.no er ei strålende side. Han er virkelig en av Norges morsomste menn.
Hallo i Uken
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Jeg husker han holdt festtalen på Studentersamfundet her i Trondheim på 17. mai 2005. Veldig morsom sak. Husker at han blant anna tok tak i Høyreledelsens utsagn om at Høyra var som ei kråkebolle. 
Og arekalvo.no er ei strålende side. Han er virkelig en av Norges morsomste menn.
Og arekalvo.no er ei strålende side. Han er virkelig en av Norges morsomste menn.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.