Heldiggris.Ceres wrote:Sukat er underlig ukjent i min verden... Tror jeg må ha missa ett eller annet. Kanskje ikke så dumt, om jeg har forstått dere riktig.
Fisk, torsk og annet med fæl konsistens
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

En hel boks sukat????Faile wrote:sukat... *blæ*spiste en hel boks en gang, spøy i en time eller no, og mamma var såååå sinna.. hehe. liker ikke fisk heller, stakkars liksom.. *meg barnselig, veit*
Virket det virkelig som en god idé?
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
hehe, der og da så... det smaker sååå dritt etter et par tre stykker... *æsj*Damien Frost wrote:En hel boks sukat????Faile wrote:sukat... *blæ*spiste en hel boks en gang, spøy i en time eller no, og mamma var såååå sinna.. hehe. liker ikke fisk heller, stakkars liksom.. *meg barnselig, veit*![]()
Virket det virkelig som en god idé?
(må vel legge til at jeg ikke var helt edru da)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Sukat smaker værre enn værst, og alkohol har jeg aldri smakt, og kommer ikke til å smake d, så d kan jeg ikke uttale meg om!!
Skjønner ikke hvorfor folk bruker sukat, d kan jo bare ikke sette bedre smak på ting!!!
Skjønner ikke hvorfor folk bruker sukat, d kan jo bare ikke sette bedre smak på ting!!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
jøss, det står det respekt av! har i alle fall klart å holde meg unna alt annet bøll da.. hehe, men nå steig du høyt i gradene min altsåashaman17 wrote:Sukat smaker værre enn værst, og alkohol har jeg aldri smakt, og kommer ikke til å smake d, så d kan jeg ikke uttale meg om!!
og sukater smaker dritt!! hehe
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
høyere i gradene er fint veit du!! men jeg har aldri sett vitsen med å drikke, man blir bare dårlig, og husker ofte ingen ting!! D somm er morro er jo å se på de som er fulle å more seg over at di driter seg fulstendig ut!!! hehe, d var d jeg og en kamerat gjorde på turen til polen, vi holt jo på å le oss ihjel!! hehehe
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Ser heller ikke noe poeng i ikke å drikke et par øl i godt selskap, eller noen glass vin med god mat. (Det er jo i og for seg bevist at et par glass vin i ny og ne er langt bedre for helsa enn avholds.)
Kan forresten ikke tenke meg mye som er kjedeligere enn å være avholds på en fest hvor alle andre drikker - og ta bilder av dem. Det ender jo gjerne med at heimebrent-fester ender med spying i grøfter og hva verre er - og om man er edru blir man den som må ta hånd om disse stakkarsene. Det jeg vil fram til er : Fester med fyll er tåpelig bruk av tid. Da blir jeg heller hjemme. Fyll er en uting.
Kan forresten ikke tenke meg mye som er kjedeligere enn å være avholds på en fest hvor alle andre drikker - og ta bilder av dem. Det ender jo gjerne med at heimebrent-fester ender med spying i grøfter og hva verre er - og om man er edru blir man den som må ta hånd om disse stakkarsene. Det jeg vil fram til er : Fester med fyll er tåpelig bruk av tid. Da blir jeg heller hjemme. Fyll er en uting.
Selvsagt er det mye morsommere å le av folk som er drita, enn å drite seg loddrett ut selv. Spesielt dagen etter har man det nok bedre hvis man har vært edru.Ceres wrote:Ser heller ikke noe poeng i ikke å drikke et par øl i godt selskap, eller noen glass vin med god mat. (Det er jo i og for seg bevist at et par glass vin i ny og ne er langt bedre for helsa enn avholds.)