For deg som har noe annet på hjertet
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Princess
Sitter
Posts: 614 Joined: Sat Apr 01, 2006 19:36
Post
by Princess » Thu Nov 30, 2006 15:46
Sauegjeteren wrote: Princess wrote: Prøvde du å komme fram med at folk fles ikke gjør det? Hva var da vitsen med innlegget? Nå henger jeg ikke helt med her...
Så hold kjeft!
Lotta understreket jo også poenget, i tillegg til at det egentlig taler for seg selv.
Hold kjeft selv!
Jeg så bare ikke meningen med innlegget og lurte på om det var noe annet Lotta mente. Ro deg ned...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Thu Nov 30, 2006 16:30
Sauegjeteren wrote: Så hold kjeft!
Steike, grabben, det må da være lov for folk å spørre hva andre mener uten at du skal komme og bruke utropstegn og greier...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Thu Nov 30, 2006 16:57
Terje wrote: Sauegjeteren wrote: Så hold kjeft!
Steike, grabben, det må da være lov for folk å spørre hva andre mener uten at du skal komme og bruke utropstegn og greier...
Ja det får da være måte på, er det ingen som husker
denne tråden?
Jeg bladde mange sider etter den tråden
Perfekte julegaven må da være, som Dumbledore sa, sokker.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Thu Nov 30, 2006 17:50
Terje wrote: Sauegjeteren wrote: Så hold kjeft!
Steike, grabben, det må da være lov for folk å spørre hva andre mener uten at du skal komme og bruke utropstegn og greier...
''Kjeften er ikke en holdeplas."
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Thu Nov 30, 2006 18:32
People don't love me? Why?
Sokker er forresten en jævla god ide. Og t-skjorter. Man får vist aldri nok av det.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Princess
Sitter
Posts: 614 Joined: Sat Apr 01, 2006 19:36
Post
by Princess » Thu Nov 30, 2006 19:07
Sauegjeteren wrote: People don't love me? Why?
har du ikke innsett det før nå?
Sauegjeteren wrote: Sokker er forresten en jævla god ide. Og t-skjorter. Man får vist aldri nok av det.
Jeg har altfor mange sokker...det går ann å få nok av det. T-skjorter har jeg også for mye av.
Jeg synes det er en litt lusen gave på en måte å gi sokker. Den sier på en måte "du er ikke god nok venn, så du får bare sokker av meg", men er jo også litt genial på samme tid for de som trenger sokker da
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Posts: 834 Joined: Tue Mar 28, 2006 19:24
Location: Tønsberg
Contact:
Post
by Moiraine Sedai » Thu Nov 30, 2006 19:46
Princess wrote: Sauegjeteren wrote: People don't love me? Why?
har du ikke innsett det før nå?
*sender en glovarm kule med ild mot Princess*
Pass deg nå, jeg lar ikke noen kødde med Vokteren min.
*snøft*
. . .
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Nov 30, 2006 20:18
Slapp av moi, vi er så glade i ham atte...
Sokker er noe jeg alltid blir gla over å få, noen vil at jeg skal være varm på beina^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Thu Nov 30, 2006 20:22
Men sokkene må være svarte.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Nov 30, 2006 21:16
Nja
De eneste sokkene mine jeg faktisk liker ser ut som to sauer.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Moghedien
Sitter
Posts: 442 Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala
Post
by Moghedien » Thu Nov 30, 2006 21:26
Sokker er fint! Spesielt når man, som meg, har et eget talent for å lage hull i dem. Ullsokker er ekstra fint, spesielt hvis vedkommende har strikket dem selv. Og uansett hvor forferdelige de ser ut, har de jo sin sjarm. Og bestemødre som strikker sokker gir som regel ikke bare sokker.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Shallis
Den Fortapte
Posts: 1316 Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo
Post
by Shallis » Thu Nov 30, 2006 21:43
Princess wrote: Prøvde du å komme fram med at folk fles ikke gjør det? Hva var da vitsen med innlegget? Nå henger jeg ikke helt med her...
Poenget mitt var å bekrefte at jeg syns det var et genialt forslag, men siden Phoeniks sa at han ikke syns det mente jeg at da måtte han ha oppfattet det på den gale måten.
*sukk*
Var det litt lettere å forstå?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Thu Nov 30, 2006 22:47
Faile wrote: Nja
De eneste sokkene mine jeg faktisk liker ser ut som to sauer.
Mine undersotter føler seg trakkasert.
Men som sagt, jeg liker sokker. Hvorfor? Fordi bomullsokkene jeg liker slites ut så fort. Og nå er det snart tomt. Tror jeg trenger nye sokker til jul.
Hey! En perfekt julegave ville vært gratis julemat hele jula. Håhå. Fråtsing.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Princess
Sitter
Posts: 614 Joined: Sat Apr 01, 2006 19:36
Post
by Princess » Fri Dec 01, 2006 9:34
Moiraine Sedai wrote: Princess wrote: Sauegjeteren wrote: People don't love me? Why?
har du ikke innsett det før nå?
*sender en glovarm kule med ild mot Princess*
Pass deg nå, jeg lar ikke noen kødde med Vokteren min.
*snøft*
Har du en sau som vokter?
dette er bare spøk så,du trenger ikke svare på innlegget.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Fri Dec 01, 2006 10:12
Akira wrote: Men sokkene må være svarte.
Tullsnakk på deg. Sokker skal være hvite, de skal være laget av bomull, og de skal ha ei svart (eventuelt mørkeblå) og ei rød stripe helt øverst.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.