Den perfekte julegaven

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3442
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Princess wrote:
Loki wrote:
Princess wrote:Det ender i krangler og skillsmisse uansett.
Jah, for folk som ikkje er gift, dei skil ALDRI lag, dei. :lol:
Jeg mente at uansett så ender det med krangler og at de skiller lag. Ikke avhengig om de er gift eller ikke. Jeg mener det er dårlig bruk av penger og tid, når en vet hvordan det ender uansett.
Det er då haugar av bevis på at det ikkje ender med det alltid - om du då ikkje tel at den eine eller begge dør som ein måte å skille lag på. :P
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Om de dør samtidig, kan man jo se det som man vil, avhengig av hvilke religion man tilhører.

På en måte kan man jo si at de aldri blir adskilt. (Om man tror på slikt da)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

Princess wrote:
Loki wrote:
Princess wrote:Det ender i krangler og skillsmisse uansett.
Jah, for folk som ikkje er gift, dei skil ALDRI lag, dei. :lol:
Jeg mente at uansett så ender det med krangler og at de skiller lag. Ikke avhengig om de er gift eller ikke. Jeg mener det er dårlig bruk av penger og tid, når en vet hvordan det ender uansett.
Kansje når du får noen flere år på baken,så skjønner du kansje litt mer :roll:
Er forresten gift ja :wink:
Pain is just weakness leaving the body
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

Faile wrote:Fyren er jo tross alt 29 eller deromkring.
På tide å etablere seg da veit du :wink:
Ikke fint å drive å legge på år Faile :wink:
Pain is just weakness leaving the body
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Sorry.
Du får rette på meg da veit du :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

Faile wrote:Sorry.
Du får rette på meg da veit du :P
Ok bomma med 1 år da :P Jeg er 28 år ung :wink:
Eldstemann på forumet eller???
Pain is just weakness leaving the body
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

pdragon wrote:Eldstemann på forumet eller?
Haha, langt i fra, vi har jo medlemer med barn som sikker er rundt din alder. (ikke spøk heller).
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Det Wolfie prøver å si, er at han egentlig er en mann på over femti.


Men nå er vi drabelig langt off topic.
Jeg vil igjen slå et slag for en miljøvennlig julegave. CO2 kvoter.

naturnvern.no

:P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Princess wrote: Det er ufattelig tåpelig å forlove seg, og gifte seg, mener nå jeg. Det ender i krangler og skillsmisse uansett. Dessuten så blir man ikke mer glade i hverandre bare fordi man er forlovet eller gift.
Jeg mente at uansett så ender det med krangler og at de skiller lag. Ikke avhengig om de er gift eller ikke. Jeg mener det er dårlig bruk av penger og tid, når en vet hvordan det ender uansett.
Herregud hvor dum du er.


(Jeg kunne ha begrunnet denne påstanden, men hvis den skal være sann, noe jeg antar at den er, ville du ikke hatt noe nytte av begrunnelse. Derfor droppa jeg hele driten.)
Princess
Sitter
Sitter
Posts: 614
Joined: Sat Apr 01, 2006 19:36

Post by Princess »

Kjetil wrote:
Princess wrote: Det er ufattelig tåpelig å forlove seg, og gifte seg, mener nå jeg. Det ender i krangler og skillsmisse uansett. Dessuten så blir man ikke mer glade i hverandre bare fordi man er forlovet eller gift.
Jeg mente at uansett så ender det med krangler og at de skiller lag. Ikke avhengig om de er gift eller ikke. Jeg mener det er dårlig bruk av penger og tid, når en vet hvordan det ender uansett.
Herregud hvor dum du er.


(Jeg kunne ha begrunnet denne påstanden, men hvis den skal være sann, noe jeg antar at den er, ville du ikke hatt noe nytte av begrunnelse. Derfor droppa jeg hele driten.)
Ja hutte meg tu hvor dum jeg er! Jeg er så skamløs at jeg våger å ha egne meninger. Skulle du sett...(synd du ikke har det.)
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Er det en her med egne meninger, og ikke er redd for å dele dem, så er det vel Kjetil :P

Innimellom virker det som du sier ting kun for å provosere. For du kan si en ting i en post, og noe som går stikk i strid i en annen.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Faile wrote:Innimellom virker det som du sier ting kun for å provosere. For du kan si en ting i en post, og noe som går stikk i strid i en annen.
Det kunne virke som om du beskriver både Kjetil og Princess nå...
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Innimellom virker det som du sier ting kun for å provosere. For du kan si en ting i en post, og noe som går stikk i strid i en annen.

Det har nok hendt det ja, prøver å komme over den fasen.
Ja hutte meg tu hvor dum jeg er! Jeg er så skamløs at jeg våger å ha egne meninger. Skulle du sett...(synd du ikke har det.)
Det å ha egne meninger har ingenting med dumhet å gjøre. Dine to påstander var forøvrig ikke meninger i den forstand, presanterer du dine totalt ubegrunnede feilaktige opplysninger som fakta.

Dumhet kommer av hvor smart det du sier er, ikke om du sier det eller ikke.
Moghedien
Sitter
Sitter
Posts: 442
Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala

Post by Moghedien »

Men uansett, så tror jeg det går ann å bevise at det faktisk er en del som holder sammen til døden skiller dem ad.. Og om jeg ikke tar helt feil, så er det flest som greier å holde sammen. (ikke det at de ikke krangler, det er ikke det jeg sier, men de er voksne og litt mer erfarne enn 15 åringer)
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Det hadde vært en perfekt julegave det! En livsvarig partner man passet skikkelig til.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply