Det er då haugar av bevis på at det ikkje ender med det alltid - om du då ikkje tel at den eine eller begge dør som ein måte å skille lag på.Princess wrote:Jeg mente at uansett så ender det med krangler og at de skiller lag. Ikke avhengig om de er gift eller ikke. Jeg mener det er dårlig bruk av penger og tid, når en vet hvordan det ender uansett.Loki wrote:Jah, for folk som ikkje er gift, dei skil ALDRI lag, dei.Princess wrote:Det ender i krangler og skillsmisse uansett.
Den perfekte julegaven
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Om de dør samtidig, kan man jo se det som man vil, avhengig av hvilke religion man tilhører.
På en måte kan man jo si at de aldri blir adskilt. (Om man tror på slikt da)
På en måte kan man jo si at de aldri blir adskilt. (Om man tror på slikt da)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Kansje når du får noen flere år på baken,så skjønner du kansje litt merPrincess wrote:Jeg mente at uansett så ender det med krangler og at de skiller lag. Ikke avhengig om de er gift eller ikke. Jeg mener det er dårlig bruk av penger og tid, når en vet hvordan det ender uansett.Loki wrote:Jah, for folk som ikkje er gift, dei skil ALDRI lag, dei.Princess wrote:Det ender i krangler og skillsmisse uansett.
Er forresten gift ja
Pain is just weakness leaving the body
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
Det Wolfie prøver å si, er at han egentlig er en mann på over femti.
Men nå er vi drabelig langt off topic.
Jeg vil igjen slå et slag for en miljøvennlig julegave. CO2 kvoter.
naturnvern.no

Men nå er vi drabelig langt off topic.
Jeg vil igjen slå et slag for en miljøvennlig julegave. CO2 kvoter.
naturnvern.no
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Princess wrote: Det er ufattelig tåpelig å forlove seg, og gifte seg, mener nå jeg. Det ender i krangler og skillsmisse uansett. Dessuten så blir man ikke mer glade i hverandre bare fordi man er forlovet eller gift.
Herregud hvor dum du er.Jeg mente at uansett så ender det med krangler og at de skiller lag. Ikke avhengig om de er gift eller ikke. Jeg mener det er dårlig bruk av penger og tid, når en vet hvordan det ender uansett.
(Jeg kunne ha begrunnet denne påstanden, men hvis den skal være sann, noe jeg antar at den er, ville du ikke hatt noe nytte av begrunnelse. Derfor droppa jeg hele driten.)
Ja hutte meg tu hvor dum jeg er! Jeg er så skamløs at jeg våger å ha egne meninger. Skulle du sett...(synd du ikke har det.)Kjetil wrote:Princess wrote: Det er ufattelig tåpelig å forlove seg, og gifte seg, mener nå jeg. Det ender i krangler og skillsmisse uansett. Dessuten så blir man ikke mer glade i hverandre bare fordi man er forlovet eller gift.Herregud hvor dum du er.Jeg mente at uansett så ender det med krangler og at de skiller lag. Ikke avhengig om de er gift eller ikke. Jeg mener det er dårlig bruk av penger og tid, når en vet hvordan det ender uansett.
(Jeg kunne ha begrunnet denne påstanden, men hvis den skal være sann, noe jeg antar at den er, ville du ikke hatt noe nytte av begrunnelse. Derfor droppa jeg hele driten.)
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Er det en her med egne meninger, og ikke er redd for å dele dem, så er det vel Kjetil
Innimellom virker det som du sier ting kun for å provosere. For du kan si en ting i en post, og noe som går stikk i strid i en annen.
Innimellom virker det som du sier ting kun for å provosere. For du kan si en ting i en post, og noe som går stikk i strid i en annen.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:
Innimellom virker det som du sier ting kun for å provosere. For du kan si en ting i en post, og noe som går stikk i strid i en annen.
Det har nok hendt det ja, prøver å komme over den fasen.
Det å ha egne meninger har ingenting med dumhet å gjøre. Dine to påstander var forøvrig ikke meninger i den forstand, presanterer du dine totalt ubegrunnede feilaktige opplysninger som fakta.Ja hutte meg tu hvor dum jeg er! Jeg er så skamløs at jeg våger å ha egne meninger. Skulle du sett...(synd du ikke har det.)
Dumhet kommer av hvor smart det du sier er, ikke om du sier det eller ikke.
Men uansett, så tror jeg det går ann å bevise at det faktisk er en del som holder sammen til døden skiller dem ad.. Og om jeg ikke tar helt feil, så er det flest som greier å holde sammen. (ikke det at de ikke krangler, det er ikke det jeg sier, men de er voksne og litt mer erfarne enn 15 åringer)
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

- Posts: 2715
- Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
- Contact:

