Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg liker Sum 41.
"Some Say" er min personelige favoritt. "We're all to blame" er heller ikke ille, og de står bak "Still waiting".
Utfordrer dere til å laste ned å høre på. Ikke vær pyser nå
"Some Say" er min personelige favoritt. "We're all to blame" er heller ikke ille, og de står bak "Still waiting".
Utfordrer dere til å laste ned å høre på. Ikke vær pyser nå
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Enig. Power-metall kan som oftest erstattes av noe mye bedre(Gammel Manowarlytter her. KremtAkira wrote:Nei uff. Hold dere unna power-metall.
Men alle må finne sin egen musikk. Jeg blei bare lei av sanger om motorsykler og damer, og bytta dem ut med sanger om vikinger, krig og slikt.
Har aldri hatt noe tilovers for My Dying Bride. Blir for dystert. Enkelte av sangene er jo fine. Har alltid vært svak for For My Fallen Angel(Fra Like Gods of the Sun).Akira wrote: My Dying Bride og Paradise Lost.
PL kan jeg seriøst ikke si jeg husker å ha hørt noe av. Men liker generelt lite goth.
Mer enn gjerneAkira wrote:Men over på andre ting igjen.
Fullstendig enig! Taake har blitt et av favoritt banda mine. Kommer til å kjøpe meg alle Taake albuma etterhvert. De skal få æresplassen ved siden av Thyrfing albuma mine^^Akira wrote:Ikke nok med det så kjøpte jeg det andre albumet i Taake sin trilogi, denne skiva heter så mye som Over Bjørgvin Gråter Himmerik. Dette er simpelthen bare helt fantastisk svartmetall. Så hvis du er ute etter virkelig bra svartmetall, og her snakker vi om VIRKELIG BRA, ja da er Taake noe for deg.
Slenger på at anbefaling jeg og. THYRFING! Herlig metal. Minst like bra som Taake ifølge meg. Sjekk ut Urkraft albumet. Jeg synes det er det beste de har gitt ut. Men de to siste albuma byr på utrolig mye fint de og.
Home Again er min yndligssang av dem, men der er det egentlig kun melodien jeg er totalt frelst av.
Hør på Akira unger, og det skal gå dere velAkira wrote: For ikke å glemme Windir, Cor Scorpii, Mistur, Taakeferd, Emperor med mer.
Her slenger jeg på Amon Amarth. Albumet som MÅ sjekkes ut er With Oden On Our Side.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hammerfall er tøysete og overpompøs tullerock.Azumiel wrote:Hammerfall er kunstSauegjeteren wrote:Jeg har begynt å høre på Hammerfall jeg. Jeg like're.
Nei, men man gir andre grunnlag for å tro at man har mista morrobeinet sitt.Man er ikke pyse selv om man står over fjortisspunk..
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Noen som har sett på linken i signaturen min? Det er en utrolig stilig nettradio som spiller musikk ut fra humøret ditt. VELDIG stilig layout
En annen nettradio: http://www.pandora.com/ Den lager en radio utfra en favoritt artist eller sang. Ikke så stilig layout som på musicovery, men jeg liker den.
En annen nettradio: http://www.pandora.com/ Den lager en radio utfra en favoritt artist eller sang. Ikke så stilig layout som på musicovery, men jeg liker den.
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

På tide å grave opp igjen denne her nå.
Noen som har gode forslag til lesemusikk?
Selv har jeg erfart at følgende ikke funker:
Norsk tekst jeg føler jeg må følge med på.
Sakte musikk.
Tung/hard musikk.
Veldig stemningsfull musikk.
Veldig god musikk jeg lar meg rive med av.
Det som funker for meg er lettere metal og noe rock, og igrunnen "anonym" pop.
Min lesemusikk om dagen:
Madrugada
Hammerfall
bandit
AC/DC
Kiss
Noen som har gode forslag til lesemusikk?
Selv har jeg erfart at følgende ikke funker:
Norsk tekst jeg føler jeg må følge med på.
Sakte musikk.
Tung/hard musikk.
Veldig stemningsfull musikk.
Veldig god musikk jeg lar meg rive med av.
Det som funker for meg er lettere metal og noe rock, og igrunnen "anonym" pop.
Min lesemusikk om dagen:
Madrugada
Hammerfall
bandit
AC/DC
Kiss
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Vel, når jeg leser vil jeg helst høre på rock. Det må i hvertfall synges på engelsk, og gjerne så lite forståelig at man ikke kan følge med på teksten. Norske band fungerer av og til, hvis jeg har hørt så mye på dem at jeg ikke bryr meg om å følge med.
Men de beste har Mister Brækar her ramset opp:
AC/DC
www.bandit.no
Men de beste har Mister Brækar her ramset opp:
AC/DC
www.bandit.no
Min signatur er sterkere enn din signatur!