veldig fornøyd med årets julegaver.
-guitar hero 2 (har ikke bedrevet så mye annet enn å spille dette fantastiske spillet siden julaften - jeg rundet medium i dag! hard står for tur i morgen...

)
-nye ridehansker (jeg mister ting hele tiden, så sånne ting er konstant på ønskelista mi, da jeg ikke har råd til å spandere nye på megselv så ofte (430 kr for et par hansker... grøss)
-
elleve minutter og
zahir av paulo coelho <3
-the journals of sylvia plath

-en blomst. ehm, den kommer til å dø, stakkar. men det er tanken som teller. ja?
-tori amos'
tales of a librarian
-smashing pumpkin's
rotten apples
-le Fabuleux destin d'Amélie Poulain (har riktignok sett den utallige ganger før, men noen filmer må man bare eie.)
-høyttalere til bildørene mine
-vindusskraper og låstiner og alskens ting som pappa må ha syntes at jeg trengte til bilen. vindusskrapa funket mye bedre enn førerkortet til å skrape is med, faktisk.
-asterix og obelix dvd (eh, whatever. internt, kan man si.)
-sjokolade. noen vil at jeg skal legge på meg i jula, tydeligvis.
-et hjemmestrikket skjerf <3
-en telysestaketing til å henge i taket
-en bok med de beste reklamene fra "nytt og nyttig" katalogene som kommer dalende i postkassen en gang i blant. hihi, elsker å kikke i sånne.
noe mer må det vel ha vært, tror jeg... men i og med at jeg ikke husker det i farta, og at dette antakeligvis ikke er spesielt interessant lesning for dere, gidder jeg ikke løpe å sjekke.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.