Som et barn på nyttårsaften
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hæ? Blir det virkelig det? Hm... (Ikke oppdatert på nyhetene enda etter langt fravær).pdragon wrote:Hæ?? siste året?? Tror jeg ikke noe påBlir vel ikke slutt på raketter bare det at det blir komunalt fyrverkeri i "ordnede" former
![]()
Overformynderiet slår til igjen
Hvordan skal det gå til, er det kun ett sted i hver kommune? Og hvor mye penger skal spyttes i?
Urban tilværelse
Tvilar på at dei klarer å få det gjennom, isåfall reiser berre alle til Sverige for å handle fyrverkeri. Ein får alltids tak i det ein vil ha.
Men spørsmålet er: er eit par hundre skadde mykje i forhold til kor mange som brukar det?
Men spørsmålet er: er eit par hundre skadde mykje i forhold til kor mange som brukar det?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Om jeg ikke tar helt feil, så er det de mest brannfarlige og menneskeskadelige raketten som bli forbudt. De begynner vel ihvertfall med dem.
Lagt til:http://www.mb.no/innenriks/article2312459.ece
Lagt til:http://www.mb.no/innenriks/article2312459.ece
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Høres ut som du lever i en kjedelig verdenKjetil wrote:Flere hundre blir skadet, mange ødelagt for livet, millioner av materielle skader, og folk oppfører seg som drittsekker. Og for hva? Noen smell, farger og en dårlig unnskyldning til å kline. Jo fortere det blir forbudt, jo bedre.
Forøvrig hadde jeg det helt topp! fyra opp så nabohusene rista
Akkurat sånn det skal være på nyttårsaften.
Pain is just weakness leaving the body
Jeg kan egentlig skjønne hva Kjetil mener. I går klarte en del av kameratene mine å sende rakettene langs bakken isteden for opp. Hadde det vært snø, hadde det jo ikke gjort noe, men uten snø kunne det jo ha blitt farlig.
Men når folk snakker om forbud mot at private skal kunne skyte opp raketter, de mener ikke det sammen om stjerneskudd og de som bare kjører rundt nede på bakken?
Men når folk snakker om forbud mot at private skal kunne skyte opp raketter, de mener ikke det sammen om stjerneskudd og de som bare kjører rundt nede på bakken?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Vi har vel bare forskjellig syn på hva som er gøy..
Mener det at hva skader angår, er det ens eget ansvar å lese seg til hva man kan gjøre å ikke med fyrverkeri. Å hvis man ikke kan lese burde man ikke kunne få kjøpt det heller..
Mener du altså at staten må inn å bestemme for oss, hva som kan være skadelig?? Da blir det ikke mye vi kan gjøre til slutt
Pain is just weakness leaving the body



