De som ikke digger noen av dem, men heller foretrekker Erikson, hevder at det er noe med tjukke, bebrillede menn med skjegg, og at de har en tendens til å skrive uhorvelig sakte. Blant annet...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Gurthang wrote:Har hørt at Rj og Martin er venner. Kanskje de møttes i tjukke,-bebrillede-menn-med-skjegg-klubben.
Det er i alle fall eit sitat av Jordan på coveret av mitt eksemplar av "Game of Thrones" der han skryt av verket... (Forklarar kvifor han skriv så sakte, forresten, om han sit og niles på Martins bøker ) så om dei ikkje er venner liker i alle fall Jordan skrivinga til Martin.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Mener jeg har hørt noe om at der er venner, ja. I tillegg lister JR vanligvis GRRM som en av favorittforfatterne sine. Sp man kan si mye rart of mannen, men smak, ja det har han.
Stefan wrote:
Gurthang wrote:Har hørt at Rj og Martin er venner. Kanskje de møttes i tjukke,-bebrillede-menn-med-skjegg-klubben.
Kystpartiet?
Nei, nei, nei. Ingen av dem har selskinnsvest eller kapteinslue.
Selv om den tingen GRRM har på huet kan ligne litt...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
terje wrote:Mener jeg har hørt noe om at der er venner, ja. I tillegg lister JR vanligvis GRRM som en av favorittforfatterne sine. Sp man kan si mye rart of mannen, men smak, ja det har han.
Senterpartiet kan sei mykje rart om mange, dei.
Ok, skal ikkje vere slem.
Eller jo, men eg skal vere veldig enkelt og lettavfeieleg slem, slik at du ikkje kan ta anstøt!
Anyway, har nokon nokon gong sett GRRM uttale seg om WoT? For eg har ei kjensle av at det ikkje ville vore like udelt positivt som RJs uttalelsar om SoIaF, diverre. (På den andre sida, så seint som GRRM skriv har han neppe tid til å lese WoT uansett...)
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki wrote:(På den andre sida, så seint som GRRM skriv har han neppe tid til å lese WoT uansett...)
Jammen, skriver George sent? De tre første bøkene i serien tok da ikke lang tid å fullføre, det var det at det ikke gikk å putte inn en femårig pause som ødela for Martin, da han måtte utbrodere ting og tang utenfor de flashbackene han hadde sett for seg, tror jeg. Ô_o
Og, ja, de ligner, men enten så er Jortin en supermann, eller så leier han inn imitatorer, for han har vært på en bokmesseting, begge personelighetene hans, samtidig.
Stanley Moon: I don't know what to believe.
George Spiggott: Not me, believe me!
Loki wrote:(På den andre sida, så seint som GRRM skriv har han neppe tid til å lese WoT uansett...)
Jammen, skriver George sent? De tre første bøkene i serien tok da ikke lang tid å fullføre, det var det at det ikke gikk å putte inn en femårig pause som ødela for Martin, da han måtte utbrodere ting og tang utenfor de flashbackene han hadde sett for seg, tror jeg. Ô_o
Ja, ok, han skriv ikkje seint, dårleg ordvalg frå mi side. Så lenge me må vente på bøkene hans, meinte eg. Beklagar.
Og, ja, de ligner, men enten så er Jortin en supermann, eller så leier han inn imitatorer, for han har vært på en bokmesseting, begge personelighetene hans, samtidig.
"Jortin"