Harry Potter
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Taraisilwèn
- Hengiven

- Posts: 122
- Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
- Location: Stavanger
Tror Hobbiten kunne blitt en bra film jeg, koselig og "lystig og let" som em...Stefan sa. *nikker* Jo jeg tror det kunne blitt riktig morsomt om PJ tok fatt på hobbiten.
LotR var...dritbra. Noen endringer fra boka ja, men du kjenner deg absolutt igjen. Og mye bedre enn HP.
Kan ikke vente med å lese bok nr 6, men film nr 4 har jeg ingen hast med å se - men jeg har tenkt å se den! Den nye regissøren (får aldri skrevet det ordet rett) fikk det bedre til enn den forrige, mener nå jeg.
LotR var...dritbra. Noen endringer fra boka ja, men du kjenner deg absolutt igjen. Og mye bedre enn HP.
Kan ikke vente med å lese bok nr 6, men film nr 4 har jeg ingen hast med å se - men jeg har tenkt å se den! Den nye regissøren (får aldri skrevet det ordet rett) fikk det bedre til enn den forrige, mener nå jeg.
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
hmm.. hadde vært morsomt å få sett hobbiten på filem en gang ja. og for harry potter, så har jeg gitt opp de filmene der. de blir bare dårligere og dårligere.. likte eneren da...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
Jeg har alltid synes at de i 3'ern fikk rista litt av det barnefilmpreget av seg (ikke at det nødvendigvis er noe galt med det), og fikk retta fokuset mer mot historia enn mot actionscenene. I tillegg likte jeg stilen til regissøren...
EDIT: Men så må det sies at jeg er en veldig ukritisk filmseer - jeg har lett for å leve meg inn i filmen, og da overser jeg enda lettere eventuelle "feil" den måtte ha.
EDIT: Men så må det sies at jeg er en veldig ukritisk filmseer - jeg har lett for å leve meg inn i filmen, og da overser jeg enda lettere eventuelle "feil" den måtte ha.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
hehe, da la du sikkert ikke merke til at det ikke var noen rød trå i historien, at det var utrolig mange løse tråder som bare virvla rundt, feks. kartet, og Lupins sammenheng til dette.
venninna mi som ikke hadde lest boka satt igjen som et stort spørsmålstegn... *riste på hodet*
venninna mi som ikke hadde lest boka satt igjen som et stort spørsmålstegn... *riste på hodet*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
eller kanskje ikke så lang tid en gang! han kunne jo ha fortalt det på samme måte som i boka. komme med et utbrudd i en diskusjon. hadde tatt toppen 30 sek å få det med... *riste på hodet så det nesten faller av*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
-
Ayreon
- Asha’man

- Posts: 375
- Joined: Fri Oct 07, 2005 18:06
- Location: I en mørk,mørk skog, bak en mørk,mørk dør
Enig i det, selv om en kamerat av meg syntes den var mye dårligere en de to først. Skjønner ikke hvorfor...terje wrote:Alle er sykt bra, selv om noen er bedre enn andre, og filmene holder stort sett et godt nivå. Selv er jeg imidlertid av den oppfatning at film 3 var avsindig mye bedre enn de to foregående, men det er mange som er uenige i det.

