Som et barn på nyttårsaften

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Nyttårsbukk? Er det og noe? Drittunger overalt, 3 dager i året.
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

:lol: Får kjøpe sånn avvennings-video til hunden da Terje..
Fåes kjøpt på Svea.no :wink:
Pain is just weakness leaving the body
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Kjetil wrote:Nyttårsbukk? Er det og noe? Drittunger overalt, 3 dager i året.
Heter nyttårs-geit her i området. Går ut på det samme som julebukk, men med et annet navn. Liker egentlig skikken, bare synd jeg er for stor for den selv nå...
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply