Nettlesere
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg bruker McAfee, og er passe fornøyd med det. Funker fint i samarbeid med AdAware og SpyBot. Gratisprogrammer har jeg ikke peiling på, men jeg vil fraråde deg fra å prøve Norton. Som en bekjent av meg sa, han ville heller ha virus enn Norton, ettersom det er plent umulig å bli kvitt Norton og den elendige Symantec-greia som stort sett følger med, og at de kan ødelegge vel så mye som et virus, dersom du prøver å avinstallere det.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Kjenner meg ikke helt igjen i det her, har hatt Norton Internet Security i flere år nå, og ikke hatt et eneste virus siden. Hadde Norman for mange år siden, men den ødela pc'en så jeg ikke fikk spilt spill...Terje wrote:Jeg bruker McAfee, og er passe fornøyd med det. Funker fint i samarbeid med AdAware og SpyBot. Gratisprogrammer har jeg ikke peiling på, men jeg vil fraråde deg fra å prøve Norton. Som en bekjent av meg sa, han ville heller ha virus enn Norton, ettersom det er plent umulig å bli kvitt Norton og den elendige Symantec-greia som stort sett følger med, og at de kan ødelegge vel så mye som et virus, dersom du prøver å avinstallere det.
Mitt inntrykk er at Symantec er blant de beste innen Anti-virus og brannmurløsninger.
-
Ayreon
- Asha’man

Som brannvegg har jeg Zonealarm. Den er kjempenazi og spør om allting. Men da vet jeg om alt som skjer.
Min nettleser er Opera. Den er litt tyngere i drift enn Firefox og det er noen sider som ikke støtter Opera. Men det fine med den er at en kan bestemme utseende selv, hvor mange verktøylinjer man skal ha, hvilke knapper man skal ha, og hvor de skal være. Den har mange flotte funskjoner som Firefox og IE ikke har.
Endelig har IE startet med at nye vinduer åpner seg som faner, slik som i Opera og Firefox.
Min nettleser er Opera. Den er litt tyngere i drift enn Firefox og det er noen sider som ikke støtter Opera. Men det fine med den er at en kan bestemme utseende selv, hvor mange verktøylinjer man skal ha, hvilke knapper man skal ha, og hvor de skal være. Den har mange flotte funskjoner som Firefox og IE ikke har.
Endelig har IE startet med at nye vinduer åpner seg som faner, slik som i Opera og Firefox.
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Du kan jo velge utseende og hvilke knapper du skal ha på verktøylinjen på Firefox også. Hvor di skal være også.Ayreon wrote:Som brannvegg har jeg Zonealarm. Den er kjempenazi og spør om allting. Men da vet jeg om alt som skjer.
. . .
Bokmerkene i opera har ei eiga fil ein eller annan stad, googling burde gi deg namnet. Send ein kopi av den til deg sjølv på epost, så er i alle fall den biten løyst. Resten anar eg ikkje?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!