Harry Potter

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

De fleste har vel fått med seg at HP 7 kommer ut den 21. juli. Kjekt å vite...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Yawron
Hengiven
Hengiven

Post by Yawron »

Begynne å sette kryss på kalenderen.
Gleder seg... :D
"Once more the drama begins"

- Paul Muad'dib
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Så tidlig? :shock:
Hadde ikke trodd jeg skulle se den boka på 2-3 år eller noe, jeg.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Oh. My. God.

Harry Potter goes Wild! Almost nude pic's!

(Nei, dessverre har ikke en spambot overtatt Lotta's konto og begynt å poste stygge spam-kommentarer over hele forumet. Dette er så sant at man kan begynne å grine. Hvorfor filmet de HP? Radcliffe har nå ødelagt serien for meg :( :lol: . Linken er fra et velrespektert nettsted i England og inneholder nesten nakne bilder av Daniel Radcliffe fra hans sitt siste teaterstykke... Ikke noe virus :wink: )
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Det er da vel ikke Radcliffe er det?

For min egen del er jeg lei av å høre folk si at han har ødelagt mye av serien.

Uansett så gleder jeg meg veldig til boken.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Jeg gleder meg også til boka kommer! :D

Men de derre Radcliffe-bildene... De bryr meg ærlig talt ikke stort. Det er ikke filmene jeg liker best med Harry Potter, og om så var, så er Hermine pen nok... :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Den nye filmen kommer også i juli
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Lothair Mantelar wrote:Oh. My. God.

Harry Potter goes Wild! Almost nude pic's!

(Nei, dessverre har ikke en spambot overtatt Lotta's konto og begynt å poste stygge spam-kommentarer over hele forumet. Dette er så sant at man kan begynne å grine. Hvorfor filmet de HP? Radcliffe har nå ødelagt serien for meg :( :lol: . Linken er fra et velrespektert nettsted i England og inneholder nesten nakne bilder av Daniel Radcliffe fra hans sitt siste teaterstykke... Ikke noe virus :wink: )
Wow, skikkelig saklig, å bruke rolla hans som HP som blikkfang og å i det hele tatt koble den til et helt urelatert sideprosjekt han holder på med. Muligens årets mest tullete vinkling.

For øvrig er jeg enig med Wolfbrother, jeg synes ikke Radcliffe er den som har ødelagt HP-filmene; det er det snarere teite amerikanske produsenter på de første par filmene som har gjort.
- Verg., Aen., 3.315.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Skikkelig saklig var det strengt tatt ikke ment heller :) Men jeg får takke for komplementet.

Grunnen til at disse bildene traff et sårt sted i sjela mi er fordi jeg har en lei tendens til å forbinde bilder av mennesker/hendelser/o.l. med fiction. D.v.s at neste gang jeg ser leser Harry Potter vil jeg få denne assossiasjonen "Harry Potter? Naken (muligens en eller annen slags sladd)! Radcliffe " :evil: "
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Hehehe, jeg fikk nettopp et bilde for mitt indre øye, av Lotta som står på kne med hodet vendt mot himmelen, nevene hyttende samme vei, og ansiktet fortrukket i en grimase, mens han brøler, "Raaaaadcliffeeeeee!"

:lol:

Og det med "skikkelig sakling" var mer ment på avisa du lenka til, enn til deg. Sånn i tilfelle det skulle være noen misforståelse.
- Verg., Aen., 3.315.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Terje wrote:Hehehe, jeg fikk nettopp et bilde for mitt indre øye, av Lotta som står på kne med hodet vendt mot himmelen, nevene hyttende samme vei, og ansiktet fortrukket i en grimase, mens han brøler, "Raaaaadcliffeeeeee!"
:lol:

Det er vel mer sannsynelig at det skjer i en kinosal, og at jeg i stedet for å skrike navnet hans, kommer jeg nok til å pådra meg en eller annen psykisk lidelse.

Men jeg ser hva du sikter til :lol:
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Til de som er intresert i bøkene istede for nakenbilder av Radcliffe burde skjekke ut denne linken til bokkilden. Engelsk utgave av bok nr. 7 til 249,- + 34,- i levering (gratis hvis du handler for mer enn 399,- )

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/side.d ... 961&rom=MP
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

davram bashere wrote:Til de som er intresert i bøkene istede for nakenbilder av Radcliffe burde skjekke ut denne linken til bokkilden. Engelsk utgave av bok nr. 7 til 249,- + 34,- i levering (gratis hvis du handler for mer enn 399,- )

Mon tro hva der er du insinuerer? :wink:
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Lurer på om jeg ikke heller ville hatt et nakenbilde.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Lothair Mantelar wrote:
davram bashere wrote:Til de som er intresert i bøkene istede for nakenbilder av Radcliffe burde skjekke ut denne linken til bokkilden. Engelsk utgave av bok nr. 7 til 249,- + 34,- i levering (gratis hvis du handler for mer enn 399,- )

Mon tro hva der er du insinuerer? :wink:

Nei du kan jo lure 8)
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Post Reply