noen som leser/har lest sword of truth
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
noen som leser/har lest sword of truth
har lest den og lurer på om det er noen andre hær?
Eg har. Eller, ikkje heilt siste boka så langt, men alle til og med Chainfire har eg lese.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
I do my bestTerje wrote:Bare plottoppsumeringa er jo steinfestling.
Takk for at du gjør en gammel TG-basher lykkelig, Lotta.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Dropp "utruleg" så skal eg støtte den uttalelsen 100%.davram bashere wrote:SoT er en utrolig bra serie som anbefales til alle Wot fans.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
*støtter uttalelsen 100%*
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Hvorfor er den bra? Jeg ønsker gode og veloverveide argument, ikke bare uttalelser.davram bashere wrote:SoT er en utrolig bra serie som anbefales til alle Wot fans. Dere burde også skjekke ut sagaen om Belgarion av David Eddings (første boka heter profetiens oppfyllelse/Pawn of prophesy.)
(Ikke at jeg egentlig kan argumentere mot, da jeg bare har lest bok 1 og 2)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Hehehe. Jeg har tross alt fortalt deg dette to ganger før, men siden korttidshusken din synes å være noget i uorden så kan jeg gjenta meg selv:Terje wrote:Så du har lest bok 1 og 2, Lotta? Hva syntes du om dem?
ENDRA: Og jeg slutter helt og fullt opp om etterlysninga av argumentasjon til å støtte tomme fraser.
Jeg leste dem da jeg var rundt ti år gammel og likte dem egentlig ganske godt. Dette var ikke en spesielt stor bragd, da alle bøker som var magiske på en eller annen måte (egentlig alle bøker, siden jeg var nokså ny i faget) ville blitt elsket. Jeg husker ikke akkurat hvorfor jeg ga opp, men det ligger noe og murer i bakhodet, et eller annet med en grotte og seksuelle insinuasjoner. Brrr
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Sikkert en av de ni gangene Kahlan nesten ble voldtatt, før hun brukte Confessor-skillsa sine til å unnslippe. Eller den gangen hun fikk søstra si gjengvoldtatt fordi søstra ville skåne undersåttene sine for krig. Eller da noen (jeg husker ikke hvem) forheksa ei adelskvine sånn at Richard ble skikkelig kåt bare av å være i samme rom som henne, noen hun var i tjue sider eller noe sånt.
Ehehehe...
Ehehehe...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

Det kan være mitt eget syke sinn, men når jeg tenker nøyere over det så synes jeg å gjenkalle at folk gikk i tettsittende lær? Stemmer det?
Noen burde virkelig gjøre SoT til en komedie. Masse materiale å ta av
Noen burde virkelig gjøre SoT til en komedie. Masse materiale å ta av