Bensinprisen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

Enig! Kjekt med buss. Utenom da det er rush, å bussen tar laaangt tid fordi at det er kun en person i 95% av alle bilene!!!Ceres wrote:Personlig bryr jeg meg lite om bensinprisen for tida. Her i oslo er det kollektivtransport som stort sett fungerer utmerket. Men det kunne jo gjerne vært litt billigere. (Samt at når man skal på arbeid på søndags morgen og sånt så er det jo mildt sagt litt vanskelig...)
Dessuten her jeg jo ikke bil lengre da. Men den er nok egentlig ikke så dyr som folk skal ha det til i forhold til hva vi tjener nå, i forhold til før! (Dette kan godt mulig allerede være sagt, men er så utrolig mange poster å lese etter en uke uten internett, så jeg gidder ikke..
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Damien Frost
- Sitter

For den som har det så! Finnes ikke slik i Trondheim.Ceres wrote:Derfor det er bra med banen...
(Utenom Gråkallbanen da, men det er jo bare navnet på den tragiske trikken det da..)
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Damien Frost
- Sitter

Sykkel??ashaman17 wrote:Samme her, må kjøre i en time minst fo å komme til nærmeste togbane!!
Så jeg som bor mitt på landet er avhengig av bil, og ikke alt for dyr bensin!!
-
Damien Frost
- Sitter

Joda, det er jo litt drygt å komme fram svett og slik. Jeg ender jo som oftes med å måtte stresse til skolen hver dag, å da jeg endelig kommer meg inn i forelesningsalen er det temmelig varmt ja. (Får kanskje prøve å komme meg ut av senga litt tidligere..
) Men hjem igjen er det greit da, for da triller jeg bare hele veien!
Grattis me lappen og forresten! Husker hvor moro det var å få lappen! Men du må passe på å kjøre forsiktig da!
Grattis me lappen og forresten! Husker hvor moro det var å få lappen! Men du må passe på å kjøre forsiktig da!
Takk, var en tur ute nå sammen med bl.a. Simen og kjørte bort dit hvor Stefan spilte fotballkamp. På veien tilbake var det en jævla idiot som blinka ut av rundkjøringa så jeg regna med at jeg kunne kjøre, men han svingte ikke avDamien Frost wrote:Grattis me lappen og forresten! Husker hvor moro det var å få lappen! Men du må passe på å kjøre forsiktig da!
(endelig tilbake fra byggmessa i Lillestrøm!!)
Sykkel er d mest geniale som noen gang er oppfunnet!! Men som sagt tar d en time å kjøre med bil, og d er IKKE flatt landskap, så å sykle til togstasjonen er ikke et alternativ jeg ville satset på!!
Men jeg tar aldri tåget, så d kommer nokk ikke til å skje før jeg har bil allikavell!!!
Sykkel er d mest geniale som noen gang er oppfunnet!! Men som sagt tar d en time å kjøre med bil, og d er IKKE flatt landskap, så å sykle til togstasjonen er ikke et alternativ jeg ville satset på!!
Men jeg tar aldri tåget, så d kommer nokk ikke til å skje før jeg har bil allikavell!!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere