Tv-serier

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

SirGalrim wrote:Battlestar Galactica Season 3 Finale!

OMGOMGOMGOMGOMG! :shock:

Jeg har ikke noe bedre å si. Fantastisk. Jeg aldri før sett en varende god serie som er så vågal og plottprogresiv.
Har du lenker til hvor jeg kan få tak i episodene? Jeg sliter med å finne alle sammen...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
creutzfeldt
Hengiven
Hengiven

Post by creutzfeldt »

http://tvrss.net :)

Sammen med Democracy player (getdemocracy.com) er det en genial måte å laste ned serier på...

Finalen var enorm, ja :)
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Right, BSG har jeg jo glemt bort igjen, kanskje jeg får ta den opp igjen.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Jeg fant bare 20 episoder der (takk for linken, creutzfeld). Var det ikke 22 episoder i sesongen?

Det er mulig jeg tar feil.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Du kan jo sjekke for eksempel her.

Vanligvis bruker jeg www.tvtorrents.com, men den er nede for øyeblikket. Bare tvserier, men en veldig oversiktelig og grei side, som har alle serier, samt alle episoder av interesse.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Har nå kommet meg til andre episode av BtVS (tusen takk for anbefalelsen Terje :D) og jeg må bare si at jeg hadde glemt for enn fantastisk serie det var! Eneste problemet er at jeg har så dårlig nettverk at jeg bruker nesten tre timer på å få ned en episode :cry:.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Hyggelig å høre at du liker serien, DB. Og jeg sender deg medfølende tanker re: treg linje, siden jeg nettopp har brukt halvannen måned på å få ned Babylon 5...

Og bruker en 8-10 timer på en vanlig 350MB-episode.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Hvor treg da? Isdn-treg? Så lenge en har adsl, bør det jo gå fortere, med mindre det er sidene du laster ned fra som er dårlige.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Ligger en del serier ute på nett også. Rimelig dårlig kvalitet, men til fornøyelse:

http://shows.eyebum.com/
http://www.tv-video.net/
Urban tilværelse
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Kjetil wrote:Hvor treg da? Isdn-treg? Så lenge en har adsl, bør det jo gå fortere, med mindre det er sidene du laster ned fra som er dårlige.

På en skala fra 1-10 der 1 er tregt og 10 er virkelig raskt... Jeg vil tippe rundt -10. 512's SDSl-linje sier vel egentlig det meste.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Jeg har skrevet en anmeldelse av "Dexter", sesong 1, på min blogg. Det er en skikkelig god TV-serie som fortjener mer oppmerksomhet enn det den har fått. Jeg endte opp med å gi den 9/10.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Apropos TV-serier, Lotta: Har du fått pakke fra meg ennå?
- Verg., Aen., 3.315.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Terje wrote:Apropos TV-serier, Lotta: Har du fått pakke fra meg ennå?
Ja :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jeg har forresten begynt å se meg gjennom Monty Python-samlinga mi. Syntes det var litt dumt å ha brukt 1200-1300 kroner på hele serien, uten å se den.

"It is my belief that these sheep are labouring under the misconception that they are birds."
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Så nettopp The OC season 4, ep 1. Klump i halsen.
Urban tilværelse
Locked