Og jeg. Jobber med å komme over at Thryfing er så godt som oppløst. Hjelper ikke stort at deler fortsetter under samme navn, de har jo bytte vokalist og gitarist jo!
Sånn til de bandene dere driver å snakker om.
WT har jeg alt av, stort sett. Selvom jeg aldri hører på det. Og da mener jeg aldri. Var kanskje noe sånt som en fan en gang, men jeg klarer det ikke mer. Av en eller annen rar grunn.
SA. Disse er herlige. Hørte en del på det da jeg gikk ut av 10.ende. Bestevennen min på den tiden hadde to yndligsband, Gåte og SA. Da vi hadde vært på Gårekonsert, og jeg var frelst for en liten tid, begynte han heller å pimpe den andre gruppa. Hurra. Nå minner alle sangene dems meg om tatt av vinden, eller et misslykked kjærlighetsforhold jeg hadde på samme tiden. Skikkelig smørje med andre ord.
Susperia. Blir mye klaging. Liker ikke det heller, og tro meg, jeg har virkelig gitt den musikken en sjangse.
Dimmu Borgier er forsåvidt greit. Stormblåst-albumet er min yndlig i så hensende, gjerne den gamle versjonen de ikke liker selv
Så. Min tur til å leike hallik. Amon Amarth. De har et par gode album, og hvis man overlever at vokalisten ikke har verdens beste utrykk i stemmen, er dette musikk man kan leve med. Innen vikingsjangeren. Ligner en del på Thyrfing, men er ikke like harde.
Tsjuder er også et band jeg får mer og mer sansen for, des mer jeg hører.Men for all del. Jeg er sær