Lese Terry Goodkind? I wasn't aware that the apocalypse was so far along,
and I should know...
Seriøst; jeg kommer nok aldri til å lese mer SoT. Den eneste boka jeg hadde, "WFR" ga jeg gratis til mitt bibliotek i bytte mot The Darkness that Comes Before, av R. Scott Bakker. 'twas a good deal.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Heftig diskusjon det vesle eg sa skulle utløysa da.
Men ok, om det minner veldig om WoT så droppar eg det vell.
Men kan vel ta eit år eller to før eg er ferdig med aSoIaF. Blir ikkje veldig mykje lesing eigentleg.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lothair Mantelar wrote:Seriøst; jeg kommer nok aldri til å lese mer SoT. Den eneste boka jeg hadde, "WFR" ga jeg gratis til mitt bibliotek i bytte mot The Darkness that Comes Before, av R. Scott Bakker. 'twas a good deal.
Spesielt for biblioteket! Vil tru WFR har litt høgare utlånsrate enn Bakker.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ja, det var vel bare jeg som hadde lånt Bakker før. Jeg vet ikke hvordan det går med WFR. Kanskje jeg burde stikke innom og sjekke det opp. Det var noen som holdt på å lese Eragon (fordi filmen var så bra, sa bibliotekaren), så det er vel god sjangs for at han/hun har lånt WFR.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki wrote:Terje; om eg skal vere egoistisk ville eg elska å få høyre kva du tykte om Belgariad. Aldri snakka med nokon som har sitt fyrsteinntrykk av Eddings etter å allereie vere ein relativt erfaren lesar av sjangeren, ville vore særs interessant å få vite om du likte den eller ei. ^^
Vel, dine anbefalinger har alltid vært gode før, og det kan hende jeg i løpet av våren/sommeren blir lei av tung, gammel fantasy. Skal se etter bøkene neste gang jeg er i byen. (Kunne sikkert lånt dem på biblioteket, men det er så mye mer fleksibelt å eie dem...)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.