incanus wrote: Matt:Skyggen Stiger (trur eg)
To die and live again, and live once more a part of what was!»
12. bok – A Memory of Light
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Den dø og leve igjen ble vel oppfylt da han ble hengt og Rand gjenopplivet han, og del to er vel de minnene han har.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

davram bashere wrote:fires of heaven, tror jeg
Den dø og leve igjen ble vel oppfylt da han ble hengt og Rand gjenopplivet han, og del to er vel de minnene han har.
Himmelens Flammer
Han døydde då han var med på angripet på Rahvin i Caemlyn, og vart «gjenoppliva» då den Fortapte vart drepen med bannbluss av Rand. Om det du nemner er med i profetien er eit diskusjonstema, men for ein annan tråd.
Eg reknar med Dragonmount er oppdaterte, og dette er det siste dei har lagt ut:
UPDATE: In an article on Forbes.com, Tom Doherty, president of Tor Books, said he expects that Robert Jordan will, "submit the final book in 2008 for publication in 2009." That's still two years away and many things can happen between now and then so don't put this in your calendar in ink just yet.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Sjansen for at de holder tidsfristen på boka er en brøkdel av noe veldig lite. Og dette er ikke en frist engang, bare en antagelse. Men greit nok, skjer det skal jeg da gå til Galhøpiggen naken jegdavram bashere wrote:stefan_hoy wrote:Går det "bare" to år skal jeg stille naken til valg for Frp i 2009. Blir nok heller fire.
HÆ! Du kan da ikke stille til valg for FRP! Ta heller å gå opp på Galhøpiggen naken.
Jeg skulle infiltrert det innenfra med sjarm og kløkt. Slik skulle menneskeapatien blitt avduket.Sauegjeteren wrote:Om han stiller for FrP kan de faktisk få brukbar politikk...
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
davram bashere
- Sitter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Altså både gode og dårlige nyheter i denne posten. Vi får trolig se "A Memory of Light" i butikkene neste vår på denne tiden og prologen blir publisert i august.RJ wrote:
I am trying to put every spare moment into A Memory of Light. There aren’t too many of those spare moments right now. My meds induce fatigue, so it is hard to keep going. I’ll fight it through, though. Don’t worry. The book will be finished as soon as I can manage it. NOT in time for this Christmas, I fear. I don’t know where that rumor got started. Except that Tom Doherty, my publisher, wants to put out the Prologue if I can have it polished to my satisfaction by August. That isn’t easy. I always hate letting go. I have rewritten prologues almost from scratch after I finished the rest of the novel. I always think I can do better with another go around. Oh, well, I’ll give it a try.
Den dårlige nyheten er at de mest realistiske prognosene for RJ gir ham i en gjenværende livstid på 2 år før hjertet sier nok er nok.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov