Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg så en nybegynnergitar i en musikkbutikk til 595! Den tror jeg jeg bare må haSauegjeteren wrote:Jeg kjøpte en enkel akustisk gitar for 1000 kr, og det var omtrent det billigste jeg fikk tak i. Såvidt jeg har skjønt gjør den nytten og vel så det, men kjempekvalitet er det jo ikke.
. . .
Endeleg, fekk Pandora opp å gå att. 
Spør meg på MSN så skal eg vise dykk. Var så lett så. Må desverre gå via IE då, noko som er eit herk. Skulle gjerne ha hatt det via Firefox, men det ser heller dårleg ut.
Spør meg på MSN så skal eg vise dykk. Var så lett så. Må desverre gå via IE då, noko som er eit herk. Skulle gjerne ha hatt det via Firefox, men det ser heller dårleg ut.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Da jeg spilte gitar for lenge siden, var Greensleeves ganske fin og enkel, og det samme gjelder
...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Å, ja! Den boken anbefales til enhver som vil lære å spille gitar. Selv har jeg Lillebjørn Nilsens store gitarbok, og om jeg hadde brukt mer tid på den boken og min mors gamle gitar, hadde jeg blitt riktig flink. Jeg trodde jeg kunne spille litt gitar før jeg fikk den, men jeg oppdaget raskt at det hadde jeg ikke.Dovienya wrote:Skaff deg Lillebjørn Nilsens gitarbok![]()
Den har lært meg alt jeg kan (noe som ikke er veldig mye, men likevel...)
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Kjøpte meg den nyeste plata til Dimmu Borgir i dag; In Sorte Diaboli. Jeg må bare si, jeg har ikke ord, damn hvor bra det albumet er. Og så kjøpte jeg Cut From Stone av Susperia. Men det har jeg ikke fått hørt på enda. Men jeg har en følelse av at det kommer til å bli bra, jeg som er uberstor fan av Susperia. 
Oppdatering: Cut From Stone er det meget, meget bra album. Dette er det skikkelig trøkk over, og jeg kan skrive under på at Susperia nok en gang virkelig har levert varene. Har vel lytta gjennom hele albumet minst 15 ganger siden tirsdag.
Oppdatering: Cut From Stone er det meget, meget bra album. Dette er det skikkelig trøkk over, og jeg kan skrive under på at Susperia nok en gang virkelig har levert varene. Har vel lytta gjennom hele albumet minst 15 ganger siden tirsdag.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Etter langvarig press fra fetteren min kjøpte jeg Welcome To The Black Parade av My Chemical Romance. Har egentlig aldri likt dem, men når jeg fikk dem på ordentlige høytalere, oppdaget jeg at dette slettes ikke var dårlig musikk. Faktisk ganske bra rock.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Aldri likt dem? oO Ååh, jeg har så sinnsykt lyst å dra på den festivalen- hva- den- nå- heter og se dem live til sommeren!davram bashere wrote:Etter langvarig press fra fetteren min kjøpte jeg Welcome To The Black Parade av My Chemical Romance. Har egentlig aldri likt dem, men når jeg fikk dem på ordentlige høytalere, oppdaget jeg at dette slettes ikke var dårlig musikk. Faktisk ganske bra rock.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Asphyxiate
- Den Fortapte