Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Har hørt noen sanger fra den CD-en og den virker bra. Neste gang jeg kommer meg til byen uten at moder henger på for å rope for å skjekke om buksene er store nok i skrittet, skal jeg kjøpe den. Eventuelt kan jeg bare dra til søskenbarnet mitt og få samtlige CD-er de har laget langt inn på dataen.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Nokon som har høyrd den nye plata til Sonata Arctica - Unia? Lurar på om eg skal bestille ho nå, om eg ikkje får tak i ho på andre måtar då.
Men kjem vel til å få den i hus uansett. Og så Ghost Opera av Kamelot også.
Edit: då var det bestillt: Unia av Sonata Arctica, nye av Within Temptation, Kamelot - Epica, Kamelot - Ghost Opera, ei Blind Guardian plate og ein dobbelt DVD med Clintern.
Men kjem vel til å få den i hus uansett. Og så Ghost Opera av Kamelot også.
Edit: då var det bestillt: Unia av Sonata Arctica, nye av Within Temptation, Kamelot - Epica, Kamelot - Ghost Opera, ei Blind Guardian plate og ein dobbelt DVD med Clintern.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Sorry for dobbelt post, men:
Har idag fenge det eg bestillte frå CDON. Slengte Sonata Arctica si plate ''Unia'' i spelaren fyrst. Må sei eg blei veldig positivt overraska. Mykje bra musikk her, og litt meir heavy enn det tidlegare dei har gjeve ut. Var jau nokon innimellom som ikkje var så bra, men lika spor 7 ''The Vice'' og bonus sporet ''''The Worlds Forgotten, the Words Forbidden'' svært godt.
8/10 (Og sikkert høgare når eg har høyrd meir på det.)
Hørde litt på Kamelot sin ''Epica'' også, men det albumet er vel mange kjend med her. Det var vel eg og egentleg. Må høyre litt meir av det før eg kjem med ein dom.
Kamelot si plate ''Ghost Opera'' kom jau ikkje ut i dag, så den blei også sendt i dag. Kjem til å settje den i spelaren med ei gong. Hør høyrd tittelsporet, og det lova svært godt. Kjøpte den som det føljer med DVD, så kjem til å sjå den også, når eg er ferdig med plata.
Resten av albuma eller filmane har eg ikkje rukke å høyrd/sett. Har mykje moro framfor meg no trur eg.
Har idag fenge det eg bestillte frå CDON. Slengte Sonata Arctica si plate ''Unia'' i spelaren fyrst. Må sei eg blei veldig positivt overraska. Mykje bra musikk her, og litt meir heavy enn det tidlegare dei har gjeve ut. Var jau nokon innimellom som ikkje var så bra, men lika spor 7 ''The Vice'' og bonus sporet ''''The Worlds Forgotten, the Words Forbidden'' svært godt.
8/10 (Og sikkert høgare når eg har høyrd meir på det.)
Hørde litt på Kamelot sin ''Epica'' også, men det albumet er vel mange kjend med her. Det var vel eg og egentleg. Må høyre litt meir av det før eg kjem med ein dom.
Kamelot si plate ''Ghost Opera'' kom jau ikkje ut i dag, så den blei også sendt i dag. Kjem til å settje den i spelaren med ei gong. Hør høyrd tittelsporet, og det lova svært godt. Kjøpte den som det føljer med DVD, så kjem til å sjå den også, når eg er ferdig med plata.
Resten av albuma eller filmane har eg ikkje rukke å høyrd/sett. Har mykje moro framfor meg no trur eg.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Sorry for trippel post, men verkar som det berre er meg som er aktiv her.
Har no høyrd gjennom Blind Guardian albumet ''A Twist in the Myth''.
Er eit av dei få albuma deira der tekstane ikkje handlar om Ringenes Herre (Ring Drotten). Lika det svært godt. Spor 6, ''Another Stranger Me'' var vel det beste. Stemma til Hansi er jau berre heilt rå då. Skulle ikkje vere mogleg å synge slik, men det er det visst.
Vil gje det:
7/10
Fekk Kamelot plata ''Ghost Opera'' i dag. Har høyrd det ein gong, men detta er eit album ein MÅ høyre to gonger før ein kan seie noko viare om det. Kjøpte ''digipack limited edition'' versjonen. Føljer med ein DVD i den.
Eit STORT minus var DVDplata då. For det fyrste så kan den ikkje brukast på DVDromen på maskina, sia det har kome nye idiotiske kopisperrer på den, som ikkje gjer anna enn å hindre deg i å bruke plata der du plar bruke ho. For det andre, når ein fyrst finn ein spelar den verkeleg fungerar på, så inneheld den berre musikkvideoen til Ghost Opera der, og korleis dei laga den. Har ein mistanke om at det er HD-kvalitet på videoen, så kan hende forklaringa på alt ligg der. Skal undersøke litt meir.
Kjem vel fleire anmeldelsar på resten av platene etter kvart. Trur eg droppar å anmelde Within Temptation si plate ''The Heart of Everything'' sidan den liksom er noko dei fleste har høyrd. Eg hadde vel eigentleg høyrd den før eg kjøpte den eg også.
Har no høyrd gjennom Blind Guardian albumet ''A Twist in the Myth''.
Er eit av dei få albuma deira der tekstane ikkje handlar om Ringenes Herre (Ring Drotten). Lika det svært godt. Spor 6, ''Another Stranger Me'' var vel det beste. Stemma til Hansi er jau berre heilt rå då. Skulle ikkje vere mogleg å synge slik, men det er det visst.
Vil gje det:
7/10
Fekk Kamelot plata ''Ghost Opera'' i dag. Har høyrd det ein gong, men detta er eit album ein MÅ høyre to gonger før ein kan seie noko viare om det. Kjøpte ''digipack limited edition'' versjonen. Føljer med ein DVD i den.
Eit STORT minus var DVDplata då. For det fyrste så kan den ikkje brukast på DVDromen på maskina, sia det har kome nye idiotiske kopisperrer på den, som ikkje gjer anna enn å hindre deg i å bruke plata der du plar bruke ho. For det andre, når ein fyrst finn ein spelar den verkeleg fungerar på, så inneheld den berre musikkvideoen til Ghost Opera der, og korleis dei laga den. Har ein mistanke om at det er HD-kvalitet på videoen, så kan hende forklaringa på alt ligg der. Skal undersøke litt meir.
Kjem vel fleire anmeldelsar på resten av platene etter kvart. Trur eg droppar å anmelde Within Temptation si plate ''The Heart of Everything'' sidan den liksom er noko dei fleste har høyrd. Eg hadde vel eigentleg høyrd den før eg kjøpte den eg også.
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Er ikkje så rart du ikkje har høyrd noko av det eg pratar om dersom du berre høyrer klassisk då.
Stikkort til kva eg høyrer: heavy-/power-/speed-/death-/black- metal. Og det meste anna av metal.
Stikkort til kva eg høyrer: heavy-/power-/speed-/death-/black- metal. Og det meste anna av metal.
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg har også fått meg Ghost Opera. Hører på den nå, faktisk
Syns det er litt dumt at de ikke har de samme overgangene som de hadde på de to tidligere cd'ne jeg har hørt, men det er veldig bra musikk. Og så liker jeg historiene i tekstene <3Kamelot<3
Sonata Arctica, er det noe jeg burde høre? Virker fristende.
Sonata Arctica, er det noe jeg burde høre? Virker fristende.
. . .
Det er vel smak og behag, men syns klassisk er perfekt bakrunds musikk.
og ville ikke kalt det kjedelig, hva er det som gjør det kjedelig? at ingen synger? ingen gitar?
etter min mening har klassisk alt, du får det i høyt og laft tepo, i høye og lave toner.
vil gjerne høre hva som er kjedelig, har hørt det mange ganger men aldri fått noen ordentlig grunn.
og ville ikke kalt det kjedelig, hva er det som gjør det kjedelig? at ingen synger? ingen gitar?
etter min mening har klassisk alt, du får det i høyt og laft tepo, i høye og lave toner.
vil gjerne høre hva som er kjedelig, har hørt det mange ganger men aldri fått noen ordentlig grunn.
Som vann til tørst strupe
Tja, er litt meir soft enn Kamelot kanskje, iallefall det dei gjorde tidlegare. Du kan jau kjøpe ein av dei eldre albuma å høyre litt. Skadar ikkje, tenkjer du likar dei dersom du likar Kamelot, men er ikkje heilt det same. Kan ikkje samanligne dei.Moiraine Sedai wrote:Sonata Arctica, er det noe jeg burde høre? Virker fristende.
Dersom du gjeng på www.radioblogclub.com kan du jau søkje på Sonata Arctica og sjå kva du synes.
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Jeg sa at det kjedelige med klassisk musikk, er at det er gammelt, ikke at klassisk musikk er kjedelig, selv om jeg godt kunne ha gjort det. Det er masse fint med klassisk musikk, og mye fin og god klassisk musikk, men det skulle da vel bare mangle, mennesker har drevet med det i et halvt årtusen. Nytt og spennende er det derimot ikke.Sisnera wrote:Det er vel smak og behag, men syns klassisk er perfekt bakrunds musikk.
Sorry, leste feil.
Nei ikke nytt men spennende.
Noe med stemningen i klassisk som ikke eksisterer i moderne musikk, noe av det samme som å gå inn i en gammel kirke med orgel musikk. jeg kan vel si at jeg syns at klassisk har sjel på en måte.
Klassisk musikk har vært i mange hundre år, og bærer på en måte en historie som den nye musikken ikke eier. Jeg kan godt høre på moderne musikk innimellom, men vis det er noe jeg skal gjøre, eller vis jeg skal ha bakgrunns musikk.
Nei ikke nytt men spennende.
Noe med stemningen i klassisk som ikke eksisterer i moderne musikk, noe av det samme som å gå inn i en gammel kirke med orgel musikk. jeg kan vel si at jeg syns at klassisk har sjel på en måte.
Klassisk musikk har vært i mange hundre år, og bærer på en måte en historie som den nye musikken ikke eier. Jeg kan godt høre på moderne musikk innimellom, men vis det er noe jeg skal gjøre, eller vis jeg skal ha bakgrunns musikk.
Som vann til tørst strupe
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Syns det var veldig bra, jegAshaman wrote:Tja, er litt meir soft enn Kamelot kanskje, iallefall det dei gjorde tidlegare. Du kan jau kjøpe ein av dei eldre albuma å høyre litt. Skadar ikkje, tenkjer du likar dei dersom du likar Kamelot, men er ikkje heilt det same. Kan ikkje samanligne dei.Moiraine Sedai wrote:Sonata Arctica, er det noe jeg burde høre? Virker fristende.
Dersom du gjeng på www.radioblogclub.com kan du jau søkje på Sonata Arctica og sjå kva du synes.
. . .